در حال بارگذاری ...
  • آماده سازی ۱۰۰ درصد اراضی قابل واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کلاله

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : آماده سازی اراضی واگذار شده به ۳۴ خانوار کلاله ای در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شده است .

    محمد سراوانی اظهار کرد : وزارت راه و شهرسازی برای تمامی متقاضیان حائز شرایط برابر با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، زمین رایگان واگذار می کند که مقدمات تامین زمین و واگذاری آن در شهرستان کلاله انجام شده است .

    وی از ثبت‌نام هزار و ۳۴۸ متقاضی  برای برخورداری از زمین در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان خبر داد و گفت : ۲۲۱ نفر از این ثبت‌نامی‌ها مورد تأیید قرار گرفتند .

    سراوانی ادامه داد : پیش از این در دهه امامت و ولایت به ۳۴ خانوار قرارداد واگذاری زمین تحویل داده شد که در حال حاضر آماده سازی این اراضی مبنی بر بازگشایی معابر و زیرسازی ها انجام شده و متقاضیان می توانند برای ساخت اقدام کنند .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان همچنین تصریح کرد : مراحل دیگر آماده سازی اعم از تامین زیرساخت های آب و برق و گاز ، منوط به اخذ پروانه توسط صاحب زمین توسط شهرداری می باشد .

    وی متراژ زمین‌های پیش‌بینی شده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در کلاله  را حداکثر ۳۰۰ متر اعلام کرد و گفت : با توجه به ضوابط اعلام شده این اراضی به دو خانوار واگذار شده است .




    مطالب مرتبط

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    طرح جوانی جمعیت یکی از مهمترین طرح های دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی است که با توجه به تاکیدات مهم رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی ایشان در این حوزه کلیه دستگاه های مرتبط با تمام توان جهت تحقق این امر تلاش می کنند .

    |

    در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است .

    |

    در طرح جوانی جمعیت ، زمین مورد نیاز برای تمام این متقاضیان تأمین شده و تاکنون ۲ هزار قطعه به متقاضیان واگذار شده و به مابقی هم تا پایان امسال واگذار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران