در حال بارگذاری ...
  • طرح جوانی جمعیت در کرمانشاه با سرعت مناسبی در حال اجراست

    قطعات تفکیکی با انتخاب مشاور و پیمانکار، تعیین محدوده ، الگوهای شهرسازی و تصویب آن در کارگروه مربوطه ، تعیین پروفیل‌های طولی و عرضی و طرح آماده‌سازی‌ توسط شرکت مجری طرح با سرعت مناسبی در حال اجراست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : زمینی که به استعداد ۲ هزار واحد برای طرح جوانی جمعیت در منطقه بلوردی بیستون شناسایی شده بود ، با سرعت مناسبی در حال انجام مراحل اولیه ساخت است .

    رامین الماسی در بازدید از این طرح گفت : یکی از اهداف این اداره‌کل ، اجرای قانون جوانی جمعیت است که مورد تاکید ویژه وزارت راه و شهرسازی و همچنین استاندار کرمانشاه بوده که خوشبختانه زمین مورد نیاز در ضلع شرقی بیستون و شهرک بلوردی به‌مساحت ۱۰۳ هکتار برای ساخت بیش از ۲ هزار واحد تأمین شد .

    الماسی با اشاره به‌اینکه در راستای شناسایی ، طراحی ، تصمیم‌گیری ، نقطه‌یابی و اجرای عملیات ، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است ، تصریح کرد : قطعات تفکیکی با انتخاب مشاور و پیمانکار، تعیین محدوده ، الگوهای شهرسازی و تصویب آن در کارگروه مربوطه ، تعیین پروفیل‌های طولی و عرضی و طرح آماده‌سازی‌ توسط شرکت مجری طرح با سرعت مناسبی در حال اجراست .

    سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اعلام اینکه خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها از تاریخ ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۰ به‌بعد متولد شده‌اند ، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند ، افزود : عملیات طرح جوانی جمعیت به صورت چند شیفت در حال اجراست که با تقویتی که صورت خواهد گرفت ، امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی که به وزارتخانه اعلام شده است به اتمام برسد .




    مطالب مرتبط

    خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر متقاضی دریافت زمین رایگان در سامانه جوانی جمعیت ثبت نام کرده و سپس مراحل اداری آن از سازمان نظام مهندسی ساختمان و سپس اداره کل راه و شهرسازی استان پیگیری شد .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    از مجموع ۴۸۲ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۵۵ نفر در انتظار بررسی نتیجه نهایی ، ۵۱ نفر تایید اولیه ، ۶۰ نفر تایید نهایی ، ۱۷ نفر نیاز به اصلاحیه ، ۵۸ نفر افتتاح حساب شده ، ۷۴ نفر در انتظار استعلام و ۶۷ نفر تخصیص پروژه هستند .

    |

    بر این اساس پیگیری‌های لازم انجام شد و حدود ۲۵ هزار متر مربع از اراضی دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن ، واقع در شهر بهاران ، جهت اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (متقاضیانی که فرزند سوم به بعدشان پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند) و خانوارهای دارای چهار ...

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    نظرات کاربران