در حال بارگذاری ...

احصاء اراضی اوقافی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

تاکنون ۸ هزار و ۱۰۰ مترمربع در قالب ۳۶ قطعه از اراضی اوقافی با قابلیت بارگذاری۱۳۳ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : اراضی اوقافی در شهرهای استان با مشارکت و همراهی اداره کل اوقاف برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن احصا و شناسایی می‌شوند .

سید محسن حمزه‌لو اظهار کرد : اراضی که از طرف اوقاف برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی احصا شده ، پس از تعیین کاربری و مشخص شدن وضعیت زمین به طرح نهضت ملی مسکن تخصیص می‌یابد .

وی ادامه داد : در مرحله نخست در شهر ارومیه ۲۰ هزار مترمربع اراضی داخل محدوده شهری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : تاکنون ۸ هزار و ۱۰۰ مترمربع در قالب ۳۶ قطعه از اراضی اوقافی با قابلیت بارگذاری۱۳۳ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تخصیص یافته است .

حمزه‌لو افزود : هدف ما در بحث تغییر کاربری و الحاق به محدوده اراضی اوقافی بهره‌مندی عموم مردم از طرح نهضت ملی مسکن است تا تامین مسکن در جامعه با سرعت انجام گیرد .




مطالب مرتبط

هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

|

در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

|

در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

|

اتمام و تحویل طرح‌های بخش مسکن و ساختمان باید طبق برنامه زمانبندی انجام گیرد و توجه به سرعت و کیفیت اجرای طرح‌ها امری لازم و ضروری است .

|

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

نظرات کاربران