در حال بارگذاری ...

پیش‌بینی ساخت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد در فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن کاشان

در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن برای شهر کاشان ، ساخت تعداد یک هزار و ۴۵۵ واحد پس از تامین زمین ، اخذ مجوزهای لازم ، وام و ... آغاز شد که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی و سرعت مطلوبی برخوردار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به الحاق ۵۱ هکتار زمین به محدوده شهری کاشان گفت : این میزان زمین برای ساخت ۳ هزار و ۴۰۰ واحد در فاز دوم طرح نهضت ملی مسکن کاشان پیش بینی شده است .

مجتبی آراسته در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد : این طرح یکی از اقدامات مثمر ثمر در خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن است که در کاشان و شهرهای هفتگانه به صورت ملموس کارسازی لازم صورت گرفته است . در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن برای شهر کاشان ، ساخت تعداد یک هزار و ۴۵۵ واحد پس از تامین زمین ، اخذ مجوزهای لازم ، وام و ... آغاز شد که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی و سرعت مطلوبی برخوردار است .  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان با بیان اینکه این تعداد شامل ۴۹۰ واحد به صورت امانی (در حال ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) و پروژه‌های ۵۹۳ ، ۱۵۸ و ۲۱۴ واحدی (دارای پیمانکار منتخب) است ، گفت : در همین فاز اول و در راستای احداث پروژه ۱۲۰ واحدی شهر قمصر ، تامین زمین ، اخذ مجوزهای لازم و سیر مراحل قانونی انجام شد که پروژه در حال ساخت است . برای مابقی شهرهای اقماری (برزک ، نیاسر ، جوشقان قالی ، کامو چوگان و مشکات) به صورت گروهی و شخصی تخصیص زمین انجام شده و در دست ساخت هستند .  

آراسته بیان کرد : در فاز دوم ، تامین زمین از طریق الحاق اراضی به محدوده شهری کاشان به میزان ۵۱ هکتار انجام و ضمن انعقاد تفاهم نامه با شهرداری ، الگوی پیشنهادی طراحی زمین به منظور نحوه ساخت انجام شده است .   

وی خاطرنشان کرد : این میزان زمین برای ساخت تعداد ۳ هزار و ۴۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است . 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

|

با تلاش‌های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان‌های در حال ساخت ، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند .

|

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

نظرات کاربران