در حال بارگذاری ...

۲۸ هزار واحد مسکونی در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم در حال ساخت است

برای پیشبرد بهتر پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های اولیه مانند برق ، گاز و غیره تامین و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان ، گفت : ۲۸ هزار واحد مسکونی طبق برنامه از پیش تعیین شده در این اراضی در حال ساخت است .

حسین زنجیرانی فراهانی با بیان اینکه ۲۸ هزار واحد مسکونی در اراضی ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم در حال ساخت است ، گفت : تمام پیمانکاران این سایت در حال پیشبرد و عملیات اجرایی بلوک‌های معرفی شده طبق برنامه‌ریزی انجام شده هستند .

وی اظهار کرد : برای پیشبرد بهتر پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پردیسان تلاش می‌شود تا زیرساخت‌های اولیه مانند برق ، گاز و غیره تامین و در اختیار پیمانکاران قرار بگیرد .

زنجیرانی با بیان اینکه سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان به‌صورت متوسط حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، بیان کرد : اداره کل راه و شهرسازی عملکرد پیمانکاران را به‌صورت مستمر رصد می‌کند و در صورتی‌ که پروژه‌ای خارج از توان پیمانکاری باشد به‌سرعت به سازندگان دارای اهلیت ، واگذار می‌شود .

 




مطالب مرتبط

در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

|

طی اقدامات انجام شده در حدود سه سال گذشته ، قم در اجرا و تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رتبه دوم کشور قرار گرفته است .

|

علاوه بر سایت‌های ۵۶۰ هکتاری ، ۲۷، ۲۲ و ۱۷ هکتاری در پردیسان قم که به‌صورت آپارتمانی در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است ، خانه‌های مسکونی در سایت‌های طایقان و پرنیان ، قنوات و برخی از شهرهای اقماری به‌صورت یک‌طبقه در حال ساخت است .

|

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

نظرات کاربران