در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات به متقاضیان کم برخوردار طرح نهضت ملی مسکن

    تسهیلاتی که در طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک تا چهار درنظر گرفته شده است از محل صندوق ملی مسکن که دولت متولی آن است تأمین خواهد شد و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی مسکن برای متقاضیان دهک‌های یک و دو ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ ۲ درصد در نظر گرفته شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت : بر اساس تصمیمات شورای عالی مسکن برای متقاضیانی که جزو دهک‌های یک و دو هستند ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ دو درصد در نظر گرفته شده است .

    حسینعلی مقصودی با اشاره به تصمیمات شورای عالی مسکن در خصوص متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که جزو دهک‌های پایین هستند ، اظهار کرد : براساس مصوبات این شورا مقرر است برای دهک‌های یک تا چهار که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی قرار دارند تسهیلاتی درنظر گرفته شود ؛ البته این تسهیلات شامل افرادی که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیستند اما براساس سامانه وزارت رفاه در دهک یک تا چهار قرار می‌گیرند نیز می‌شود .

    وی افزود : تسهیلاتی که در طرح نهضت ملی مسکن برای دهک‌های یک تا چهار درنظر گرفته شده است از محل صندوق ملی مسکن که دولت متولی آن است تأمین خواهد شد و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در شورای عالی مسکن برای متقاضیان دهک‌های یک و دو ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های سه و چهار ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۵ ساله با نرخ ۲ درصد در نظر گرفته شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه متولی تأمین اعتبار این تسهیلات وزارت راه و شهرسازی است ، ادامه داد : با پرداخت این تسهیلات که از منابع صندوق ملی تأمین می‌شود و همچنین کمک‌ سازمان‌های حمایتی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که تحت پوشش قرار دارند، پیش‌بینی شده میزان آورده این افراد به حداقل میزان برسد .

    گفتنی است با تصویب شورای عالی مسکن کشور تسهیلات نهضت ملی مسکن برای کلیه متقاضیان نیز به ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و توسط بانک های عامل اجرایی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    ما برای ۳۰ هزار متقاضی ، کار افتتاح حساب را انجام داده و در انتظار واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریالی از سوی ۱۰ هزار متقاضی هستیم تا زمین لازم را در اختیارشان قرار دهیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی به ریاست مهرداد بذرپاش ، ساخت ۲ میلیون و ۶۵۲ هزار و ۳۱۱ واحد و نوسازی و بهسازی ۵۵۱ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    در آینده نزدیک شاهد شتاب نهضت ملی مسکن در استان خواهیم بود و امیدواریم با جدیت مسئولین متولی تا پایان این دولت شاهد رشد قابل توجه این طرح در استان باشیم و شهد شیرین این خدمت بزرگ شهید خدمت را مردم بچشند .

    |

    نظرات کاربران