در حال بارگذاری ...
  • جذب کامل اعتبارات پروژه‌های ساختمانی در استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان تهران از جذب حداکثری اعتبارات در خصوص ساختمان‌های عمومی و دولتی و پروژه‌های راهسازی خبر داد .

    امیرحسین آزاددوار گفت : ۱۵۰ میلیارد ریال در حوزه پروژه‌های راهسازی و ۴۵۰ میلیارد ریال پروژه‌های ساختمانی عمومی و دولتی با جذب حداکثری اعتبارات و اخذ مجوزهای لازم از محل ماده ۲۳ انجام شده و نسبت به انعقاد هزار میلیارد ریال قرارداد برای چهار پروژه فرهنگسرای پیشوا ، تکمیل عملیات عمرانی فرهنگسرای شهرری ، پزشکی قانونی شهر قدس و تکمیل بارانداز محصولات کشاورزی امین آباد ری انجام شده است .

    وی همچنین در خصوص برگزاری جلسات منظم و پیوسته شورای ترافیک و کمیته ترافیک استان طی مرداد و شهریور ماه سال جاری گفت : در این جلسات بررسی و تطبیق مطالعات امکان سنجی خطوط مترو تهران - پردیس و غرب استان از تهران تا مارلیک شهریار مطابق با ضوابط نشریه ۷۷۷ اقدامات لازم انجام و برنامه ریزی های بسیار خوبی با سرفصل مطالعات آینده نگری برای ۵ الی ۱۰ سال آینده جهت تسهیل شریان‌های حمل و نقلی و احداث خطوط مترو به منظور کاهش ترافیک جاده‌ای با افزایش خطوط ریلی مترو انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های آینده کشور با توجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می‌کند .

    |

    ادعای پرداخت هزینه یکسان برای واحدهای ۵۵ متری با واحدهای ۹۰ متری کذب است چرا که متقاضی هزینه واحد خود را مطابق با متراژ درخواستی پرداخت کرده است و اکنون هزینه درخواستی بنا بر فضای مشترک مشاعات ، پارکینگ واحدها و انباری‌های (۷۵ مترمربع) تعیین متقاضیان اعلام شده است .

    |

    نظرات کاربران