در حال بارگذاری ...
  • تفاهمنامه مشترک برای ایجاد وحدت رویه جهت تامین مسکن فرهنگیان منعقد می‌شود

    در شهرهایی که وزارت آموزش و پرورش زمین نداشته باشد سازمان ملی زمین و مسکن تلاش خواهد کرد تا زمین برای مسکن فرهنگیان تامین شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترکی با وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر تامین مسکن برای فرهنگیان گفت: در هفته‌های آتی انعقاد تفاهمنامه مشترک برای ایجاد وحدت رویه جهت تامین مسکن فرهنگیان پیگیری خواهد شد.

    ارسلان مالکی در نشستی با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور و با تاکید بر اهمیت ویژه تامین مسکن برای فرهنگیان فاقد مسکن گفت: حل مشکل فرهنگیان اثراتی به مراتب بیش از سایر اقشار کشور دارد و برای ما از اهمیت مضاعفی برخوردار است . پیرو نشست مشترک با نمایندگان وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین مسکن فرهنگیان مقرر شد اراضی معرفی شده از طرف این وزارتخانه بررسی شود تا در صورتی که قابلیت ساخت مسکن داشته باشد در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : در شهرهایی که وزارت آموزش و پرورش زمین نداشته باشد سازمان ملی زمین و مسکن تلاش خواهد کرد تا زمین برای مسکن فرهنگیان تامین شود .

    مالکی بر ضرورت تعیین مدیر پروژه برای پیگیری امور مسکن فرهنگیان در استان از سوی ادارات آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت : تعیین و معرفی این شخص برای تسریع در پیشبرد امور در استان‌ها بسیار ضروری است.

    به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک برای تامین مسکن کارکنان دستگاه‌ها و نهادها از جمله سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن بوده است.

     




    مطالب مرتبط

    از مجموع متقاضیان حائز شرایط ۱۰۹ نفر تخصیص پروژه شده اند . این واحدهای مسکونی در شهرهای آزادشهر و بندر ترکمن قرار داشته و بدیهی است در صورت تامین زمین به فرهنگیان سایر شهرهای استان نیز تخصیص پروژه خواهد شد .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران