در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۶۰۸ واحد مسکونی در محلات بافت فرسوده استان زنجان برای اخذ تسهیلات بانکی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از معرفی ۶۰۸ واحد مسکونی در محلات بافت‌ فرسوده در استان زنجان برای اخذ تسهیلات از بانک خبر داد .

    بهزاد کردلو به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان به آدرس اینترنتی https://saman.mrud.ir اشاره کرد و گفت : از پایان سال ۱۴۰۰ نیز حدود یک هزار و ۲۰۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری در شهرستان‌های زنجان ، ابهر ، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده اند و از این تعداد هم ۶۰۸ واحد مسکونی در بافت فرسوده به بانک معرفی شده است .

    وی تاکید کرد : همچنین از این تعداد ۴۸۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرارداد شده (عاملیت سال ۱۴۰۰) که ۲۰۰ واحد مسکونی هم دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد هستند .

    رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی  راه و شهرسازی زنجان گفت : به محض تامین اعتبار از سوی شرکت بازآفرینی شهری ، مابقی متقاضیانی که در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن ثبت نام کردند به بانک معرفی خواهند شد و ثبت نام از متقاضیان در بافت های مذکور در سامانه فعال می‌شود .

    کردلو با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده بسیار مهم است ، بیان کرد : توجه به این مهم جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را می‌گیرد و توسعه مبلمان شهری ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی این مناطق را به دنبال دارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : شهرداران در استان زنجان همت مضاعفی نسبت به موضوع بازآفرینی شهری داشته باشند و بسته ...

    |

    نظرات کاربران