در حال بارگذاری ...
  • بالغ بر ۲۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها عملیاتی شد

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرایی شدن بیش از ۲۹۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور خبر داد .

    مجید جودی روند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن را در روستاها اعلام کرد و گفت : هم‌اکنون احداث واحدهای نهضت ملی مسکن در روستاهای کشور به ۲۹۰ هزار واحد رسیده است . سهمیه امسال برای احداث واحدهای مسکونی روستایی ۲۰۰ هزار واحد است که با ابلاغ تسهیلات این بخش ، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و احداث آنها تسریع و تسهیل خواهد شد.

    جودی تصریح کرد : تسهیلات مسکن روستایی تا پایان شهریور ابلاغ می‌شود و با ابلاغ این تسهیلات ساخت واحدهای مسکونی روستایی سرعت خواهد یافت . بیش از ۹۵ درصد اعتبارات و تعهدات سال گذشته در خصوص احداث واحدهای مسکونی روستایی به مرحله اجرا درآمد .

    گفتنی است ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعهد کرده است تا یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    به گفته مسولان این بخش ، تاکنون بیش از ۵۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها توسط آن بنیاد به مرحله عملیاتی و ساخت رسیده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    نظرات کاربران