در حال بارگذاری ...
  • آماده‌سازی ۴۵۰ قطعه زمین برای متقاضیان قانون جوانی جمعیت در استان ایلام

    تاکنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش است که انشاالله به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آماده سازی ۴۵۰ قطعه زمین تاکنون برای واگذاری به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان خبر داد .

    فرشاد دوستی با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت ، گفت : این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به صورت جدی دنبال می شود .

    وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است ، گفت : خانواده های دارای چهار فرزند زیر بیست سال نیز می توانند در این خصوص ثبت نام ونسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت‌نام  نزدیک به ۲ هزار خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان ایلام خبر داد و گفت : تاکنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش است که انشاالله به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد .

    دوستی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستانهای استان بنا بر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط (حتی اگر ساکن سایر شهرهای استان باشند بنا به درخواست خود آنها) واگذار می شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود هستند نیز شرایط فراهم بوده و تا کنون ۴۸ خانواده نیز تقاضای مسکن ملی داشته اند که پروژه نهضت ملی مسکن برای این عزیزان نیز در شهر مورد تقاضا( اکثراً شهر ایلام) در نظر گرفته شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای احداث ۶۰۸۲ واحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام خبر داد .

    |

    واگذاری زمین به خانواده‌هایی که مشمول این قانون شدند در سه مرحله در این استان انجام شد که استقبال مردم سیر افزایشی داشته است .

    |

    توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

    |

    به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و ...

    |

    تلاش می‌کنیم با توجه به برخورداری اراضی ایوانکی از موقعیت مکانی مناسب ، قرار گرفتن در بافت شهری و برخورداری از امکانات زیربنایی و روبنایی ، زمین‌ها را به سایر متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تحویل دهیم .

    |

    نظرات کاربران