در حال بارگذاری ...

بهره برداری از مترو شهر پرند با حضور رئیس جمهور طی دو هفته آینده

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با اعلام خبر تکمیل و واگذاری ۴ هزار مسکن مهر باقی مانده از ۱۲ سال گذشته و هفت مدرسه در پرند طی دو هفته آینده و بهره‌برداری از متروی پرند با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت : با وجود کمبود منابع ، عزم خود را جزم کرده‌ایم که سایر واحدهای باقی مانده را تکمیل و تحویل دهیم .

مهرداد بذرپاش بیان کرد : طی ۲ الی ۳ روز آینده تست گرم متروی پرند که آرزوی دیرینه مردم آن خطه بوده انجام خواهد شد و از آنجا که این پروژه در چند ماه گذشته رشد خوب و پیشرفت قابل توجهی داشته ، ظرف دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد که به ساکنان این شهر جدید و شهرهای پیرامون کمک می‌کند .

بذرپاش با بیان این‌ که ۴ هزار واحد مسکن مهر از ۱۲ سال قبل باقیمانده ، افزود : همزمان با افتتاح متروی پرند ، این واحدها به متقاضیان عزیز و مردم شریف آن خطه که ۱۲ سال منتظر دریافت مسکن بودند ، تقدیم خواهد شد .

وزیر راه و شهرسازی نوید بهره برداری از ۷ مدرسه جدید در شهر پرند را نیز اعلام کرد . ۱۰ هزار مسکن مهر باقیمانده از سال‌های گذشته در شهر جدید پردیس به اتمام رسید که از این میزان حدود ۵ هزار واحد به مردم واگذار شد .

بذرپاش ابراز امیدواری کرد : ان شاءالله مراسم بهره‌برداری این ۱۲ هزار مسکن مهر در شهر جدید پردیس ظرف ۲ هفته آینده برگزار خواهد شد اما پیش از آن تحویل به متقاضیان در حال انجام است . با توجه به این که مدت زمان ساخت این واحدها ۱۲ سال به طول انجامیده بود و سال‌های سال مسکوت باقی مانده بود ، موجب نارضایتی مردم شده بود .

وی اظهار کرد : ما با وجود این که منابعی اعم از آورده متقاضی و تسهیلات بانکی نداشتیم وظیفه خود دانستیم که این کار را به اتمام برسانیم .

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که یک‌هزار و ۸۰۰ مسکن مهر در شهر جدید مهستان هم به بهره برداری خواهد رسید ، ادامه داد : ۲۴۰ هزار مسکن مهر از گذشته با پیشرفت‌های مختلف باقی مانده بود که امروز با افتخار می‌توان گفت حدود یک‌هزار واحد از این تعداد تحویل مردم داده شده و عزم خود را جزم می کنیم که سایر واحدهای باقی مانده را نیز به مردم تحویل دهیم .




مطالب مرتبط

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

|

گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

|

نظرات کاربران