در حال بارگذاری ...
  • اخذ سند تک برگ ۴.۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند همچنین تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از اخذ سند تک برگ ۴.۸ هکتار از اراضی ملی شهرستان کاشان در شهرهای قمصر و نیاسر خبر داد .

    مجتبی آراسته اظهار کرد : با تلاش‌های به عمل آمده سند تک برگ اراضی دولتی این شهرستان در شهرهای نیاسر و قمصر در مجموع به مساحت ۴.۸ هکتار اخذ شد . این اسناد تفکیکی شامل پلاک ۸۰۶ فرعی از ۲۵۲ اصلی بخش هفت قمصر به مساحت ۲۷۵ متر مربع و پلاک ۶۸۰ فرعی از ۲۸۵ اصلی بخش ۶ نیاسر به مساحت ۴۷ هزار و ۸۳۷ مترمربع بوده است .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد : این اداره همسو با سیاست گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر رفع تصرفات اراضی ملی ، اخذ سند و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ را در اولویت کاری خود قرار داده است .    

    وی بیان کرد : اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند همچنین تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک برگ از وقوع جرائم مرتبط با حوزه املاک جلوگیری کرده و سد راه سودجویان حوزه اراضی می‌شود .  

    آراسته به مردم شریف شهرستان کاشان توصیه کرد : قبل از هرگونه خرید و فروش اراضی و تغییر کاربری آنها استعلام‌های لازم را از ادارات و دستگاه‌های مربوطه اخذ کنند .   




    مطالب مرتبط

    اجرای قانون جامع حدنگار موسوم به (کاداستر) گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین‌خواری بشمار می‌رود و دسترسی به اطلاعات زمین‌های ملی را آسان می‌کند ، در این راستا اخذ اسناد تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای اراضی دولتی در سطح شهرستان لنجان به اسناد تک برگ همسو با ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی به متراژ حدود ۲۵۰۰ مترمربع این شهرستان به ...

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اراضی عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۱۰  میلیارد تومان خبر ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    نظرات کاربران