در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۷ مدرسه در شهر جدید پرند با حضور وزیر راه و شهرسازی

    با افتتاح ۷ باب مدرسه ، ۱۱۳ کلاس آموزشی در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان پرند است . در بین هفت مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی وجود دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هم‌زمان با نخستین روز مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی ۷ مدرسه در شهر جدید پرند که در بین آنها نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی قرار دارد ، افتتاح شد .

    امروز اول مهرماه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ، ۷ مدرسه احداث شده با منابع شرکت عمران شهر پرند و با به‌روزترین امکانات و استانداردهای آموزشی با اعتبار ۱۱۶۴ میلیارد ریال در فازهای ۳،۴،۵،۶ پرند افتتاح شد .

    مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت : با افتتاح ۷ باب مدرسه ، ۱۱۳ کلاس آموزشی در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان پرند است . در بین هفت مدرسه‌ای که امروز افتتاح شد نخستین مدرسه هوشمند و نخستین مدرسه دانش‌آموزان استثنایی وجود دارد .

    صیادی تاکید کرد : مدارس شهر جدید پرند با تاکید بر توسعه عدالت آموزشی و تحقق شعار ارتقا کیفیت زندگی شهروندان پرند افتتاح شد .

    بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید پرند ، اولین مدرسه استثنایی ۲۰ کلاسه در فاز ۶ در زیربنای ۳۴۸۰ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۳۷ میلیارد ریال احداث شده است . از ویژگی‌های مدرسه استثنایی ۲۰کلاسه سیامند رحمان ، نصب ۲ دستگاه آسانسور جهت دسترسی آسان‌تر دانش آموزان ، کفپوش آنتی باکتریال، کلاس‌های ویژه و راه‌پله‌های مناسب سازی شده برای  دانش‌آموزان است .

    همچنین ،  اولین مدرسه هوشمند شهرهای جدید در فاز ۶ با ۲۰ کلاس در زیربنای ۳۱۲۶ مترمربع و با اعتبار بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال و طراحی مدرن احداث شده است .

    به گفته صیادی ، مدرسه هوشمند ۲۰ کلاسه شهید نوچمنی گام مهم شهر جدید پرند برای تربیت نسل فردا با تحول در شیوه آموزشی است تا دانش آموزان به خوبی با محیط آموزش ارتباط برقرار کنند و فرآیند آموزش از حالت خسته‌کننده خارج شود و دانش آموزان با رغبت بیشتری آموزش را دنبال کنند .

    وی از دیگر اقدامات انجام شده در این مدرسه را تجهیز دو کارگاه به پنل و استند هوشمند عنوان کرد و افزود : در هریک از این کارگاه‌های آموزشی ۱۲ سیستم کامپیوتر نصب شده است .




    مطالب مرتبط

    این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    نظرات کاربران