در حال بارگذاری ...
  • تفاهم‌ شهرداری تهران و هشت دانشگاه برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکن

    ما با هشت دانشگاه بزرگ تهران برای تامین ۲۵ هزار واحد مسکن ، تفاهم نامه منعقد کرده‌ایم ، با بنیاد ملی نخبگان نیز به عنوان تأمین کننده منابع ، تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن را منعقد کرده‌ایم و جز این موارد برای دو دانشگاه چهار هزار واحد مسکن را در کمیسیون ماده پنج مصوب کردیم و پرونده سه دانشگاه دیگر نیز در جریان است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شهردار تهران از انعقاد تفاهم‌نامه بین شهرداری تهران و هشت دانشگاه بزرگ تهران برای ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی در پایتخت خبر داد .

    علیرضا زاکانی در آیین آغاز عملیات اجرایی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه دغدغه ساخت این پروژه از زمان برگزاری جلسه با مدیران دانشگاه آغاز شد ، اظهار کرد : تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت علوم و بنیاد ملی نخبگان ، معاون علمی ریاست جمهوری و شهرداری منعقد و این اقدام وارد فاز عملیاتی شد . تمام توجه ما این بود که به شهروندان کمک کنیم تا تهران شهری گران با فشار مضاعف به جا مانده از گذشته نباشد .

    وی با تأکید بر اینکه اولویت بندی در بخش عمده با نگاه به اساتید و نخبگان انجام شد ، خاطرنشان کرد : ما با هشت دانشگاه بزرگ تهران برای تامین ۲۵ هزار واحد مسکن ، تفاهم نامه منعقد کرده‌ایم ، با بنیاد ملی نخبگان نیز به عنوان تأمین کننده منابع ، تفاهم نامه ساخت هزار واحد مسکن را منعقد کرده‌ایم و جز این موارد برای دو دانشگاه چهار هزار واحد مسکن را در کمیسیون ماده پنج مصوب کردیم و پرونده سه دانشگاه دیگر نیز در جریان است .

    زاکانی با تأکید بر تسریع امور و قدم برداشتن شهرداری برای قدردانی از اساتید ، یادآور شد : اهتمام شورای ششم و مدیریت شهری برگرفته از آن خدمتگذاری به این افراد است؛ لذا امروز عملیات عمرانی اولین مجموعه آغاز می‌شود که امیدواریم مورد قبول اساتید قرار بگیرد .




    مطالب مرتبط

    موضوع این تفاهم‌نامه که بین وزارت راه و شهرسازی با نمایندگی شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری تهران با نمایندگی سازمان نوسازی شهر تهران منعقد شد ، همکاری مشترک با هدف جذب اعتبارات سفر استانی در راستای محرومیت زدایی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر تهران جهت انجام اقدامات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اعلام کرد : طی یک سال گذشته ۶۰۰ تن قیر از دولت دریافت شد که پس از تبدیل شدن به آسفالت ، در ...

    |

    رویکرد مدیریت پیشین شهر تهران کاهش صدور پروانه‌ مسکن بود . به همین جهت طی یک فرایند نزولی در سال ۱۴۰۰ تنها ۵۴۰۰ پروانه ساخت مسکن توسط شهرداری تهران صادر شد که این رقم کمترین میزان در ده سال پیشینش یوده است . در حالی که ابتدای این دهه ۹۰ یعنی سال ۹۱، ۳۱ هزار پروانه ساخت مسکن در ...

    |

    ایجاد اشتغال در بحث مسکن با هیچ بخشی قابل مقایسه نیست . برای قشر عظیمی از تحصیل کرده گرفته تا کارگر ساده ایجاد اشتغال می‌کند . مسکن حدود ۷۰ صنعت را راه می اندازد ؛ سیمان ، آهن و ... .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پیرامون ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن توضیحاتی ارائه داد .

    |

    نظرات کاربران