در حال بارگذاری ...

واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت ، جزو اولویت تامین تسهیلات ساخت مسکن هستند

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن استان با افزودن اینکه واحدهای بالای ۶۰ درصد پیشرفت جزو اولویت تامین تسهیلات خواهند بود.

جلسه ارتباط تصویری با حضور امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی و عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با رئیس جمهور با اولویت بررسی میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به این واحدها برگزار شد .

امیر بخشی زاده مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به اینکه واحدهایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند جزو اولویت واگذاری هستند و تامین تسهیلات آنها در اولویت است ادامه داد : موضوع جوانی جمعیت از دیگر بخش‌های قانون جهش تولید مسکن است و خانواده‌هایی که سه فررند یا بیشتر دارند در چند روز آینده در مجموع هزار قطعه زمین تحویل خواهند گرفت .

استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی افزود : روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته از لحاظ سرعت و دقت خوبی برخوردار است .

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته از لحاظ سرعت و دقت خوب است گفت : بیش از ۸۹ هزار واحد به صورت خود مالکی و شهرک‌های مسکونی در استان در حال احداث است .

وی افزود : در این بین مسکن روستایی از موضوعاتی است که باید تسهیلات آن به موقع پرداخت شود و ارزیابی ما نشان می‌دهد به ۷۵۰۰ مسکن روستایی تسهیلات داده شده است ، همچنین ارزیابی وضعیت بانک‌ها از لحاظ اعطای تسهیلات از موضوعاتی است که عقب ماندگی وجود دارد و باید در بازه زمانی لازم جبران شود .




مطالب مرتبط

با توجه به ماده ۵۴ اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم ، چنانچه واحدهای مسکونی واقع در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در هر سال مالیاتی جمعاً افزون بر ۱۲۰ روز ساکن نداشته باشند ، به عنوان خانه خالی شناسایی خواهند شد و در صورت عدم خوداظهاری فرد ، مشمول مالیات خانه‌های خالی خواهند ...

|

پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

|

در سکونتگاه‌های غیررسمی سه نوع پروژه شامل پروژه‌های احداث مسکن بند« ی» ، پروژه‌های عمرانی – اجرایی بازآفرینی و پروژه‌های توانمندسازی و در بافت‌های فرسوده نیز پروژه‌های محرک توسعه در دست انجام است . پروژه شهرک جوانان و اراضی اسدگولی از جمله پروژه‌های جابه‌جایی ساکنان ...

|

هم اکنون بزرگترین دغدغه راه و شهرسازی استان موضوع اجرای عملیات آماده‌سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن است تا بتوانیم پاسخگوی متقاضیان نهضت ملی مسکن و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم .

|

متقاضیان و مردم عزیز باید به این نکته توجه کنند که طرح نهضت ملی مسکن نیازمند مشارکت مردم است و متقاضیان عزیز باید در طول پیشرفت پروژه همراه و همگام با آن مشارکت و تعهدات مالی خود را انجام دهند تا بتوانیم واحدهای مسکونی را در اسرع وقت به مردم عزیز تحویل دهیم .

|

نظرات کاربران