در حال بارگذاری ...
  • اختصاص ۲ میلیارد دلار از ظرفیت تهاتر نفت و صندوق ملی برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

    یکی از مشکلات ما در بخش مسکن ، تامین منابع مالی بود که با مجوزی که رهبر انقلاب برای استفاده از ظرفیت تهاتر نفت و صندوق توسعه ملی صادر نمودند ، موافقت شد تا منبع خوبی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای امسال و سال آتی تخصیص یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ وزیر راه و شهرسازی گفت : با مجوزی که رهبر انقلاب برای استفاده از ظرفیت تهاتر نفت و صندوق توسعه ملی صادر نمودند ، موافقت شد تا ۲ میلیارد دلار به پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای امسال و سال آتی تخصیص یابد .

    مهرداد بذرپاش امروز ۶ مهر در حاشیه افتتاح مدرسه ۲۱ کلاسه شهید فخری زاده در فاز ۸ پردیس ، گفت : در پردیس همزمان با افتتاح مسکن مهر ۶ باب مدرسه با ظرفیت ۸۳ کلاس درس، ۴ زمین ورزشی، چمن مصنوعی و خدمات آموزشی و تجاری افتتاح شد .

    وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توسعه حمل و نقل از دیگر برنامه‌های در حال پیگیری است ، گفت : ساخت درمانگاه با همکاری وزارت بهداشت و درمان و همچنین توسعه حمل و نقل در پردیس در برنامه قرار دارد .

    عضو کابینه دولت سیزدهم گفت : یکی از مشکلات ما در بخش مسکن ، تامین منابع مالی بود که با مجوزی که رهبر انقلاب برای استفاده از ظرفیت تهاتر نفت و صندوق توسعه ملی صادر نمودند ، موافقت شد تا منبع خوبی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای امسال و سال آتی تخصیص یابد . میزان این مبلغ دو میلیارد دلار است .




    مطالب مرتبط

    یکی از پروژه‌های نمونه در استان البرز است که به صورت صنعتی سازی پروژه بزرگی را در دست ساخت دارند . همچنین در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان پرینتر سه بعدی مسکن در حال ساخت است و برخی از نمونه‌های مشاور در نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    |

    تلاش شد تا در دولت سیزدهم از طریق صندوق ملی مسکن روند خانه سازی در کشور متحول شود که یکی از آنها طراحی سازوکاری برای جلوگیری از افزایش قیمت هزینه ساخت بود .

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به استان لرستان ، سه هزار و ۱۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان ...

    |

    نظرات کاربران