در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به ۲۵۰۰ خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت در استان تهران

    این قطعات در شهرهای پیشوا ، اسلامشهر ، رباط‌کریم ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند و پرند ، واگذار شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و برخی از نمایندگان استان تهران ، ۱۰۷۲ قطعه زمین به ۲۵۰۰ خانوار مشمول طرح جوانی جمعیت واگذار شد .

    در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و سایر مسئولان ، ۱۰۷۲ قطعه زمین به ۲۵۰۰ خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در استان تهران واگذار شد .

    این قطعات در شهرهای پیشوا ، اسلامشهر ، رباط‌کریم ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند و پرند ، واگذار شد .

    در این مراسم ، علیرضا فخاری استاندار تهران ، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، خلیل محبت خواه مدیرعامل پردیس و برخی نمایندگان مجلس ، حضور یافتند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری آئین قرعه کشی و تخصیص ۵ هزار قطعه زمین مسکونی به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    نظرات کاربران