در حال بارگذاری ...
  • تامین ۱۰ میلیون مترمربع زمین برای خانوارهای دارای سه فرزند در استان تهران

    در استان تهران با توجه‌ به مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد تامین زمین به سختی انجام شد . اما از ابتدای امسال نزدیک به ۱۰ میلیون متر مربع با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و در کمیسیون های مختلف و شورای عالی معماری و شهرسازی در سطح استان ، تامین شده و در حال قطعه‌بندی است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۱۰ میلیون مترمربع زمین در سطح استان از ابتدای امسال برای اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد .

    حسین جنتی در آیین واگذاری زمین به ۲هزار و ۵۰۰ خانوار موضوع ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان تهران که با حضور وزیر راه وشهرسازی در کتابخانه ملی برگزار شد ، گفت : با تلاش‌های فراوان ، به ۲ هزار و ۵۰۰  خانواده‌ دارای ۳ فرزند و بیشتر به میزان ۱۰۷۲ قطعه در سطح شهرستان های استان تهران واگذار شد . از فردا متقاضیان می‌توانند به شهرستان‌های ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند .

    وی با اعلام اینکه اراضی رایگان بوده و طبق دستور رئیس جمهور با تلاش بی وقفه در استان تهران در سطح ادارات شهرستان های استان تامین شده است ، افزود : در استان تهران با توجه‌ به مشکلات و محدودیت‌هایی که وجود دارد تامین زمین به سختی انجام شد . اما از ابتدای امسال نزدیک به ۱۰ میلیون متر مربع با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و در کمیسیون های مختلف و شورای عالی معماری و شهرسازی در سطح استان ، تامین شده و در حال قطعه‌بندی است .

    وی گفت : بسیاری از کشورها با مشکل پیری جمعیت مواجه هستند که خوشبختانه با تدبیر ویژه و دستور مقام معظم رهبری این دستور تبدیل به قانون شده است و در خصوص آن واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند در حال انجام است .

    مدیرکل راه و شهرسازی از آمادگی آن اداره کل برای پویش‌های بعدی خبر داد و بر تامین اراضی برای باقیمانده افراد تاکید کرد . در نهضت ملی مسکن آمادگی داریم افرادی که تایید نهایی شده اند و متقاضی موثر هستند عملیات ساخت و ساز پروژه‌های نهضت ملی مسکن شروع شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی را در راستای افزایش جمعیت و فرزندآوری اجرا می‌کند و به همین خاطر نیز قراردادهای واگذاری زمین در طرح قانون جوانی جمعیت مشروط نیست و زمین به افراد هدیه می‌شود و شرط ساخت برای آنها دیده نشده است . امکان دریافت تسهیلات موردنیاز برای ساخت بنا در این ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

    |

    نظرات کاربران