در حال بارگذاری ...

تامین زمین رایگان برای ۲۰ هزار خانوار در راستای قانون جوانی جمعیت

علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده ، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین رایگان برای ۲ هزار خانواده در سراسر کشور بر اساس قانون جوانی جمعیت و طی دو هفته اخیر خبر داد .

ارسلان مالکی در مراسمی که به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام و هفته دفاع مقدس در این سازمان برگزار شد ، گفت : دستگاه اداری موفق دستگاهی است که مطابق مصالح مردم حرکت کند و برنامه‌ریزی و رفتارش متناسب با منافع مردم باشد .

معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، رسول الله را بهترین مردم دانست و افزود : باید در زندگی شخصی و اداری خود صبر و مدارا را از ایشان بیاموزیم .

وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته فراجا این روزها را یادآور جانفشانی و ایثارگری جوانانی توصیف کرد که موقعیت شناس بودند و با رشادت‌های خود نهال انقلاب اسلامی را تنومند کردند . امنیت و آسایش امروز خود را مرهون این دلاورمردان هستیم .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنان خود ماموریت‌های سازمان متبوع را بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار کرد : علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده ، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است . براساس قانون جوانی جمعیت در هفته گذشته و هفته جاری حدود ۲۰ هزار خانوار در کشور زمین رایگان دریافت کرده‌اند .

گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ایثارگران سرفراز ، فرزندان شهدا گرامی ۸ سال دفاع مقدس و کارمندان نمونه این سازمان قدردانی کردند .




مطالب مرتبط

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

|

برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

|

عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

|

نظرات کاربران