در حال بارگذاری ...
  • تامین زمین رایگان برای ۲۰ هزار خانوار در راستای قانون جوانی جمعیت

    علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده ، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین زمین رایگان برای ۲ هزار خانواده در سراسر کشور بر اساس قانون جوانی جمعیت و طی دو هفته اخیر خبر داد .

    ارسلان مالکی در مراسمی که به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام و هفته دفاع مقدس در این سازمان برگزار شد ، گفت : دستگاه اداری موفق دستگاهی است که مطابق مصالح مردم حرکت کند و برنامه‌ریزی و رفتارش متناسب با منافع مردم باشد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در این نشست ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع)، رسول الله را بهترین مردم دانست و افزود : باید در زندگی شخصی و اداری خود صبر و مدارا را از ایشان بیاموزیم .

    وی همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و هفته فراجا این روزها را یادآور جانفشانی و ایثارگری جوانانی توصیف کرد که موقعیت شناس بودند و با رشادت‌های خود نهال انقلاب اسلامی را تنومند کردند . امنیت و آسایش امروز خود را مرهون این دلاورمردان هستیم .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنان خود ماموریت‌های سازمان متبوع را بسیار با اهمیت برشمرد و اظهار کرد : علاوه بر بحث تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن که بارها اعلام کرده‌ایم یک کار بی‌سابقه بوده ، تامین و واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هم با این گستردگی بی نظیر بوده است . براساس قانون جوانی جمعیت در هفته گذشته و هفته جاری حدود ۲۰ هزار خانوار در کشور زمین رایگان دریافت کرده‌اند .

    گفتنی است مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از ایثارگران سرفراز ، فرزندان شهدا گرامی ۸ سال دفاع مقدس و کارمندان نمونه این سازمان قدردانی کردند .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن بر پایش و انتقال تجربیات مثبت استان‌ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد ...

    |

    نظرات کاربران