در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۱۰۰ واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز تا ۳ ماه آینده

    برای ساخت این واحدها همه مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحدها ساکن می‌شوند مشکلی نداشته باشند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل ۱۰۰ واحد از پروژه ۱۶۸۰ واحدی اهواز برای جابه‌جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت ۳ ماه آینده خبر داد و گفت : تا زمانی که زیرساخت‌ها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد .

    محمد آیینی در حاشیه بازدید از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز اظهار کرد : برای بافت‌های فرسوده و پهنه‌های خطر مثل منطقه منبع آب دو برنامه اجرایی در دستور کار است تا مشکلات چنین مناطقی حل شود .

    وی با بیان اینکه در منطقه‌ای مثل منبع آب امکان زندگی نیست ، افزود : برای چنین منطقه‌ای برنامه‌ای داریم تا ساکنان این خانه‌ها را جابه‌جا کنیم . برای دیگر مناطق بحث ساماندهی منطقه از جمله آسفالت معابر و... در دستور کار است .

    مدیرعامل شرکت بازآفریی شهری ایران در خصوص اجرای پروژه ۱۶۸۰ واحدی برای جابه‌جایی ساکنان منطقه پهنه خطر منبع آب اهواز ، گفت : برای ساخت این واحدها همه مجموعه‌ها پای کار آمده‌اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحدها ساکن می‌شوند مشکلی نداشته باشند .

    آیینی عنوان کرد : ۲۳۰ واحد سهم شرکت بازآفرینی شهری از تعداد ۱۶۸۰ واحد است که با صحبتی که با پیمانکار داشتیم قرار است حداکثر در یک فاصله زمانی ۶ ماهه تکمیل شود . همچنین قرار است حدود ۱۰۰ واحد زودتر و در بازه زمانی ۳ ماهه تحویل متقاضیان داده شود .

    وی افزود : بخش اول واحدهایی که به متقاضیان تحویل داده می‌شود تا سه ماه آینده آماده خواهد شد و امیدواریم زیرساخت‌ها نیز تا آن زمان آماده شود . تا زمانی که زیرساخت‌های آب و برق و فاضلاب و تلفن در این واحدها آماده نشود هیچ واحدی واگذار نخواهد شد .




    مطالب مرتبط

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برنامه سالانه ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار کرد : تجربه نشان داده است که ...

    |

    در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر برای اخذ تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده به بانک معرفی شده‌اند .

    |

    حمایت‌های مالی شامل وام نهضت ملی (ساخت) ، وام نوسازی مسکن (ساخت) و وام اجاره است که برای دریافت این حمایت‌های مالی کافی است متقاضیان به سایت facility.udrc.ir مراجعه کنند .

    |

    نظرات کاربران