در حال بارگذاری ...
  • تسهیلات ساخت هر واحد مسکونی روستایی ۳۵۰ میلیون تومان شد

    پیش‌تر ، سقف تسهیلات مسکن روستایی سالانه به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها پرداخت می‌شد که هم اکنون با تصمیم دولت این تعداد به سالانه ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افزایش میزان و تعداد تسهیلات مسکن روستایی خبر داد و گفت : با تصمیم دولت ، تسهیلات مسکن روستایی به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و سهمیه سالانه تسهیلات مسکن روستایی نیز ۳۵۰ هزار واحد تعیین شده است .

    مجید جودی از افزایش سهمیه مسکن روستایی به تعداد ۳۵۰ هزار واحد در سال خبر داد .

    معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : علاوه بر افزایش سهمیه تسهیلات مسکن روستایی با موافقت دولت مقرر است تا به هر واحد مسکونی روستایی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت پرداخت شود .

    جودی یادآور شد : پیش‌تر ، سقف تسهیلات مسکن روستایی سالانه به ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها پرداخت می‌شد که هم اکنون با تصمیم دولت این تعداد به سالانه ۳۵۰ هزار واحد افزایش یافته است .

    گفتنی است ، روز ۱۲ مهرماه نیز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از افزایش تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان خبر داد .

    بر اساس اعلام بنیاد مسکن ، تسهیلات مسکن روستایی با اولویتی که جزییات آن به زودی منتشر خواهد شد در اختیار خانوارهایی که از سوی بنیاد واجد شرایط معرفی و به بانک‌ها معرفی شوند، پرداخت خواهد شد.

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران