در حال بارگذاری ...
  • قرارداد خودمالکی ۹۲ هزار و ۴۸۵ واحد در بانک مسکن منعقد شد

    بانک مسکن از میزان قرارداد منعقد شده خودمالکی و از محل تسهیلات تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵۵ میلیاردتومان به حساب سازندگان وازیر کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۹۲ هزار و ۴۸۵ واحد به میزان ۲۸ هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان در بانک مسکن از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    عباس حسینی روند ارایه تسهیلات خودمالکی به متقاضیان معرفی شده توسط وزارت راه و شهرسازی را اعلام کرد و گفت : از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قراردادهای خودمالکی ۹۲ هزار و ۴۸۵ واحد در بانک مسکن منعقد شده است .

    مدیرعامل بانک مسکن ، مبلغ قرارداد منعقد شده خودمالکی در بانک مسکن را معادل ۲۸ هزار و ۶۸۹ میلیاردتومان عنوان کرد و افزود : بانک مسکن از میزان قرارداد منعقد شده خودمالکی و از محل تسهیلات تاکنون ۲۱ هزار و ۶۵۵ میلیاردتومان به حساب سازندگان وازیر کرده است .

    حسینی تصریح کرد : مقرر شده است تا پرداخت تسهیلات خودمالکی از سوی دیگر بانک ها برای افرادی که در سال جاری توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین می‌شوند ، انجام شود .

    گفتنی است ، تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به مالکان پرداخت می‌شود .

     




    مطالب مرتبط

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بانک مسکن گفت : قرارداد تامین مالی ساخت ۳۳۱ هزار و ۶۶۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی امضا شد .

    |

    تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    نظرات کاربران