در حال بارگذاری ...

تکمیل ۳۳۶ واحد باقیمانده مسکن مهر شاهرود

با شرکت عمرانی جدید این قرارداد به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به مدت ۱۰ ماه بسته شده است . کسانی که متقاضی این بلوک‌ها بودند باید بدهی خود را پرداخت کنند تا بتوانیم واحدها را در اسرع وقت تکمیل و تحویل دهیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) از تکمیل مسکن های مهر باقیمانده خبر داد .

امیر عمیدی اعلام کرد : پروژه مسکن مهر سنگسر در شاهرود بعد از ۱۲ سال  تکمیل می‌شود دلیل توقف این طرح ، وجود مشکلات حقوقی بوده است .

عمیدی ضمن بیان اینکه پروژه سنگسر از جمله طرح‌هایی بود که مردم به مدت ۱۲ سال منتظر تحویل آن بودند ، افزود : سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته طی دو سال اخیر با دستور وزیر راه و شهرسازی و اخذ پیمانکار و ظرفیت صندوق ملی مسکن این پروژه مجدد آغاز به کار کرده است .

وی ضمن بیان اینکه دلیل اصلی توقف این پروژه وجود مشکلات حقوقی بوده است ، افزود : اکنون مشکلات حقوقی رفع و پیمانکار جدید قول داده طی دو ماه آینده ۲ بلوک را به متقاضیان تحویل دهد .

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه مابقی بلوک‌ها طی قرار داد ۶ ماه آینده ساخته و تحویل متقاضیان می‌شود ، گفت : با این اقدام ۱۱۲ واحد باقی مانده تکمیل خواهد شد .

عمیدی با بیان اینکه عملیات ساختمانی مسکن مهر سنگسر ۳۳۶ واحدی به اتمام خواهد رسید ، افزود : با شرکت عمرانی جدید این قرارداد به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به مدت ۱۰ ماه بسته شده است . کسانی که متقاضی این بلوک‌ها بودند باید بدهی خود را پرداخت کنند تا بتوانیم واحدها را در اسرع وقت تکمیل و تحویل دهیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل صندوق ملی مسکن از آمادگی آن صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای طرح کلید به کلید خبر داد ...

|

با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان ۲۰۰ دستگاه آسانسور به ساختمان‌های مسکن مهر شوشتر توسط وزارت راه و شهرسازی و از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن اختصاص یافت . همچنین در این نشست تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوشتر جهت همکاری‌های لازم برای ...

|

در این نرم‌افزار ، منابع صندوق ملی مسکن شامل وجوه نقد ، اسناد ، اسناد خزانه ، زمین ، املاک و مستغلات ، ثبت ، نگهداری و به‌روزرسانی می‌شود .

|

این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

نظرات کاربران