در حال بارگذاری ...
  • حمایت از انبوه سازان در راستای اجرای طرح‌ نهضت ملی مسکن

    انبوه سازان از این استعداد و سرمایه برخوردار هستند و می‌توانند به شکل مناسبی کار ساخت مسکن را در سطح استان به جلو ببرند و در این راستا زمین رایگان برای ساخت طرح های مسکن تامین می گردد و مشکلی از بابت تامین زمین در سطح استان وجود ندارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت : انبوه سازان توانایی و ظرفیت مناسبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارند و در راستای بهره مندی از این ظرفیت در استان حمایت لازم از انبوه سازان صورت می گیرد .

    سید محسن حمزه لو در دیدار با سرمایه گذاران و انبوه سازان مسکن در آذربایجان غربی اظهار داشت : ورود انبوه سازان برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن تسریع در روند اجرای این طرح را رقم می زند . انبوه سازان با مشارکت در ساخت و تهاتر زمین می توانند دولت را در اجرای این پروژه بزرگ یاری کنند چرا که ورود بخش خصوصی افزایش میزان تولید مسکن را رقم می‌زند .

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت:  انبوه سازان از این استعداد و سرمایه برخوردار هستند و می‌توانند به شکل مناسبی کار ساخت مسکن را در سطح استان به جلو ببرند و در این راستا زمین رایگان برای ساخت طرح های مسکن تامین می گردد و مشکلی از بابت تامین زمین در سطح استان وجود ندارد .

    حمزه لو افزود : اگر بخش مسکن فعال شود بسیاری از بخش‎ها فعال خواهند شد در بخش مسکن باید از انبوه‎سازان حمایت شود و این مهم نیز در اولویت مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان غربی است . یکی‌از بخش های دیگر در  نهضت ملی مسکن ، استفاده از بافت های فرسوده شهری است، زیرا با جانمایی بخشی از پروژه های نهضت ملی مسکن در درون شهرها با توجه به وجود زیرساخت ها در این مناطق ، علاوه بر کاهش هزینه های ساخت می‌توان شاهد افزایش سرعت ساخت و ساز نیز باشیم.




    مطالب مرتبط

    اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن است و استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران