در حال بارگذاری ...
  • آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان برگزار می‌شود

    در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در مجموع ۱۶۱ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از آنها مرد و ۳۵ هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی به شکل تستی و به طور هم‌زمان در ۷۰ شهر خبر داد .

    حامد مانی‌فر از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۷ رشته مهندسی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه خبر داد .

    مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به اینکه برگزاری این دوره از آزمون‌ها طبق اطلاع‌رسانی پیشین دومین دوره در سال جاری است ، گفت : داوطبان این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان می‌توانند در هفت رشته مهندسی عمران ، نقشه‌برداری ، شهرسازی ، معماری ، تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی و ترافیک در صلاحیت‌های طراحی ، نظارت و اجرا شرکت داشته باشند .

    وی همچنین اشاره کرد : ثبت‌نام دومین دوره آزمون‌ طراحی معماری در سال ۱۴۰۲ نیز به زودی و بلافاصله پس از اعلام قطعی نتایج آزمون قبلی ، انجام خواهد شد.

    مانی‌فر توضیح داد : در این دوره از آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان در مجموع ۱۶۱ هزار نفر شرکت کرده اند که ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ نفر از آنها مرد و ۳۵ هزار و ۳۰۰ نفر زن هستند . آزمون نظام مهندسی ساختمان در ۷۰ شهر به طور هم‌زمان در دو نوبت صبح و عصر و در روزهای پنجشبنه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود .




    مطالب مرتبط

    اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

    |

    دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

    |

    همکاری دو کشور ایران و ژاپن در خصوص بهسازی لرزه‌ای بیمارستان‌ها در قالب بخشنامه و ضوابط برای ساخت سایر پروژه‌های بیمارستانی نیز در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن معماران تجربی گفت : فضای کار برای معماران تجربی در ...

    |

    هر یک از دوره‌ها در ۵ روز و حدود ۴۰ ساعت برای مهندسان برگزار شد و دارای آزمون‌های نهایی در دو مرحله نیز بود . این دوره‌ها در سال جاری نیز با استفاده از تجربیات قبلی تقویت و برگزار خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران