در حال بارگذاری ...
  • جدیدترین جزئیات طرح نهضت ملی مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن اداره راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : تمامی طرح‌های نهضت ملی ساخت مسکن در این استان بالای ۲۰ درصد پیشرفت کاری دارند .

    عبدالصاحب عزیزی گفت : در استان افزون بر ۱۳ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که از این تعداد ، حدود ۸ هزار واحد در بخش خود مالکی و ۵ هزار واحد به صورت انبوه در دست ساخت است .

    وی افزود : قراردادها تا سال آینده به پایان می رسد و منازل را تحویل متقاضیان خواهیم داد .

    عزیزی همچنین گفت : در بحث جوانی جمعیت برای زمین ، افزون بر ۶ هزار نفر که شامل خانوادهای سه فرزندی و چهار فرزندی هستند ثبت نام کرده اند .

    معاون اداره راه و شهرسازی افزود : از این تعداد بالغ بر ۵ هزار نفر تایید شدند و ۳۸۳ قطعه زمین را واگذار کردیم . روند نهضت ملی مسکن در شهرستان ها خوب است ولی در شهر یاسوج مشکل زمین داریم که قرار است به زودی خرید زمین را انجام دهیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر کشور ، ۲۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در گچساران افتتاح شد . سایت۲۸۸ واحدی ...

    |

    شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

    |

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    نظرات کاربران