در حال بارگذاری ...
  • بیش از ۲ هزار هکتار شهرک مسکونی در استان فارس احداث می‌شود

    کل مساحت اراضی این مجموعه بیش از ۲ هزار هکتار است که در قالب چندین شهرک مسکونی پس از انجام مطالعات طرح جامع عملیات آماده‌سازی آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت : بیش از ۲ هزار هکتار شهرک در استان فارس احداث می‌شود .

    ارسلان مالکی که در سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان فارس سفر کرده است ، ضمن بازدید از اراضی مستعد احداث شهرک ، از تصویب احداث شهرک‌های متعدد در سطح این استان خبر داد .

    مالکی با بیان اینکه این شهرک‌ها در فواصل کمی از شهر شیراز قرار گرفته ، گفت : کل مساحت اراضی این مجموعه بیش از ۲ هزار هکتار است که در قالب چندین شهرک مسکونی پس از انجام مطالعات طرح جامع عملیات آماده‌سازی آغاز خواهد شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : نقشه‌برداری و مطالعات طرح جامع این شهرک‌ها انجام شده و در شرف تائید در مراحل استانی و ملی است . الگوی ساخت معماری اسلامی ایرانی در این شهرک‌ها لحاظ شده و با اولویت واگذاری به صورت ویلایی است .

    گفتنی است در این بازدید هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و علیرضا صادقیان‌فر سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن مالکی را همراهی می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    تاکنون مطالعات مکان‌یابی ۴۰ شهرک به شورای‌عالی ارسال شده و طرح جامع ۱۱ شهرک مسکونی دولتی به مساحت ۳ هزار و ۵۹۶ هکتار و در ۴ استان به تصویب شورای‌عالی شهرسازی رسیده است و پروانه تاسیس آنها به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن صادر شده است .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران