در حال بارگذاری ...
  • سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است

    طبق گزارش‌های واصله ، موضوع مسکن در استان به خوبی دنبال شده و اعتبارات خوبی نیز دیده شده است ، به همین خاطر جای نگرانی نیست و هر جا که نیاز باشد، کمک می کنیم تا مشکلات در بخش نهضت ملی مسکن حل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ، با بیان اینکه سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است ، گفت : استان زنجان در خصوص هدف‌گذاری انجام شده در این طرح اقدامات خوبی انجام داده و در ارزیابی‌ها جزو رتبه‌های اول است .

    محمدعلی زهره‌ای هدف از سفرهای استانی را دیدار با کارکنان و شنیدن دغدغه‌های پرسنل عنوان و اظهار کرد : برخی از مشکلات که استانی است باید در استان حل شود و مسائل کشوری نیز در وزارتخانه بررسی و پیگیری خواهد شد .

    وی با یادآوری اینکه مهم‌ترین هدف از سفرهای استانی ، این است که پروژه‌هایی که در بخش‌های مختلف وزارت راه و شهرسازی در دستور کار و مصوبات بخش اجرایی دولت است ، مورد رسیدگی قرار گیرد ، تصریح کرد : این موضوعات به جد مورد بررسی قرار می‌گیرد .

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود : طبق گزارش‌های واصله ، موضوع مسکن در استان به خوبی دنبال شده و اعتبارات خوبی نیز دیده شده است ، به همین خاطر جای نگرانی نیست و هر جا که نیاز باشد، کمک می کنیم تا مشکلات در بخش نهضت ملی مسکن حل شود .

    زهره ای ادامه داد : سرعت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان عالی است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد ، از طرفی وزیر راه و شهرسازی نگاه خاصی به این استان داشته و در سفری که به زنجان داشت ، دستور پیگیری‌های لازم داده شد .

    وی خاطرنشان کرد : اگر کمک مالی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باشد ، این استان به علت سرعت بالای انجام کار در اولویت است .




    مطالب مرتبط

    در حال حاظر میزان مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم‌سازی این تعداد ، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید . 

    |

    هم اکنون سفت کاری واحدهای مسکونی تمام و قرارداد نازک کاری منعقد شده است . پروژه فعال طرح نهضت ملی مسکن در خمینی شهر ، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .  

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    ۴۸ هزار و ۱۸۷ واحد آماده شده برای تحویل داریم که ۴۸ هزار و ۱۸۷ مورد آن برای طرح های مسکن حمایتی شهری و جوانی جمعیت ، ۴۵ هزار و ۵۹۱ قطعه نیز در قالب دهکده شهری و ۲ هزار و ۵۹۶ قطعه زمین آماده واگذاری به نیروهای مسلح است .

    |

    نظرات کاربران