در حال بارگذاری ...

متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان ۵۵ تا ۶۰ درصد است

۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان زنجان ساخته خواهد شد ، گفت : از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .

اصغر اسماعیلی در سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به استان زنجان در دیدار صمیمی با کارکنان در محل سالن اجتماعات این اداره کل ، از اشتغال ۲۱۰ پرسنل رسمی ، قرار دادی ، پیمانی ، قرارداد معین و شرکتی در اداره کل راه و شهرسازی  این استان خبر داد و گفت : از این تعداد ۲۵ نفر خانم هستند .

وی با بیان اینکه این اداره کل سه ساختمان اداری دارد ، ابراز کرد : با احداث ساختمان جدید ، اداره کل راه و شهرسازی استان در یک ساختمان تجمیع می شود . امیدواریم با تامین اعتبارات به موقع و کافی شاهد روند سریع عملیات اجرایی ساختمان جدید اداره کل باشیم .

اسماعیلی ، با بیان اینکه ماموریت مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در استان است ، تاکید کرد : شعار مهم دولت اجرای طرح عظیم نهضت ملی مسکن است و در این خصوص تلاش لازم را داریم .  

وی، با بیان اینکه این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور اول است ، گفت : ۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .




مطالب مرتبط

با تمام توان پیگیر حل مسائل و مشکلات پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم و با وجود مشکلات مالی و اداری ، زمان زیادی را برای رفع این چالش‌ها داریم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

|

از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

|

ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

|

از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

|

نظرات کاربران