در حال بارگذاری ...
  • متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان ۵۵ تا ۶۰ درصد است

    ۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان زنجان ساخته خواهد شد ، گفت : از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .

    اصغر اسماعیلی در سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی به استان زنجان در دیدار صمیمی با کارکنان در محل سالن اجتماعات این اداره کل ، از اشتغال ۲۱۰ پرسنل رسمی ، قرار دادی ، پیمانی ، قرارداد معین و شرکتی در اداره کل راه و شهرسازی  این استان خبر داد و گفت : از این تعداد ۲۵ نفر خانم هستند .

    وی با بیان اینکه این اداره کل سه ساختمان اداری دارد ، ابراز کرد : با احداث ساختمان جدید ، اداره کل راه و شهرسازی استان در یک ساختمان تجمیع می شود . امیدواریم با تامین اعتبارات به موقع و کافی شاهد روند سریع عملیات اجرایی ساختمان جدید اداره کل باشیم .

    اسماعیلی ، با بیان اینکه ماموریت مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در استان است ، تاکید کرد : شعار مهم دولت اجرای طرح عظیم نهضت ملی مسکن است و در این خصوص تلاش لازم را داریم .  

    وی، با بیان اینکه این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور اول است ، گفت : ۲۷ هزار واحد مسکونی بخش حمایتی در قالب نهضت ملی مسکن در استان ساخته خواهد شد که از این تعداد ۱۹ هزار واحد مسکونی تخصیص پروژه شده و متوسط پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۵ تا ۶۰ درصد است .




    مطالب مرتبط

    در صورت کم کاری سازندگان و پیمانکاران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان برخورد لازم انجام خواهد شد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان نماینده متقاضیان است و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها و تحویل سریع و به موقع واحدهای مسکونی بسیار جدی است .

    |

    باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود .

    |

    فرآیند جابجایی تعدادی از ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در حال انجام است و مشکلات پیش روی انتقال ساکنین کوی فلسطین به پروژه‌های نهضت ملی مسکن به جد پیگیری می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان بر لزوم تامین سریع تامین انشعابات در پروژه های نهضت ملی مسکن توسط شرکت های خدمات رسان در ...

    |

    در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر ، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است .

    |

    نظرات کاربران