در حال بارگذاری ...
  • رفع مشکلات واحدهای مسکونی در تامین آب ، برق و صدور پروانه‌ها

    امیدواریم با تقویت خدمات ساختاری و زیربنایی همه ارگان‌های مرتبط در توسعه ساخت‌وساز مسکن دست به دست هم دهند تا مشکل مسکن در کشور حل شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سرمایه بانک مسکن گفت : با مذاکراتی که با وزرا به خصوص وزیر نیرو داشتیم، اغلب مشکلات مربوط به تامین امتیاز آب و برق ، بیمه تامین اجتماعی و صدور پروانه‌ها در ۶ ماه نخست سال رفع شده است .

    هادی عباسی‌اصل در همایش سراسری مدیران ارشد بانک مسکن بر لزوم افزایش سرمایه و تقویت بانک مسکن تاکید کرد و گفت : ساخت مسکن بدون بانک قوی محقق نمی‌شود و این مهم از طریق افزایش سرمایه و تقویت بانک مسکن میسر خواهد شد .

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : مدیران استانی با درایت و مدیریت خود و هدایت منابع استان در رفع موانع تولید مسکن در استانها گام بردارند . بیش از ۳۵ هزار میلیاد تومان منابع مالی طی ۶ ماهه نخست امسال در بانک مسکن در استان‌ها توزیع شده است .

    وی بیان کرد : مدیران استانی بانک‌ها با رعایت فازبندی در پیشبرد پروژه‌های بزرگ به نحوی عمل کنند تا تسهیلات بانکی به درستی توزیع شود .

    عباسی‌اصل در ادامه به اهمیت مسکن در رونق اشتغال ، رشد اقتصاد و کاهش تورم اشاره کرد و افزود : بانک مسکن پرچم دار این موضوع است . با مذاکراتی که با وزرا به خصوص وزیر نیرو داشتیم ، اغلب مشکلات مربوط به تامین امتیاز آب و برق ، بیمه تامین اجتماعی و صدور پروانه ها در ۶ ماه نخست سال رفع شده است .

    وی خاطرنشان کرد : امیدواریم با تقویت خدمات ساختاری و زیربنایی همه ارگان‌های مرتبط در توسعه ساخت‌وساز مسکن دست به دست هم دهند تا مشکل مسکن در کشور حل شود .




    مطالب مرتبط

    در سال گذشته برای تحقق اهداف و افزایش توانمندی مسئولان و همکاران مدیریت‌ها و شعب ، اختیاراتی را به آنها تفویض کردیم و برآنیم تا در سال جدید نیز با تداوم این رویکرد ، اختیارات بیشتری را در چارچوب قوانین و مقررات و در جهت افزایش بهره وری و خدمت رسانی به مشتریان عزیز و انجام ...

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست ریاست جمهوری گفت : تا پایان ۴ سالی که قرار بود این دولت ادامه به رقم ۴ میلیون واحد مسکونی نزدیک می‌شویم که امید است ...

    |

    پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گیلان منجر به امیدآفرینی در مردم شده و در فهوای این امید آفرینی ، اعتمادسازی صورت گرفته است .

    |

    نظرات کاربران