در حال بارگذاری ...
  • واگذاری ۱۲۷ قطعه زمین رایگان به مشمولان طرح جوانی جمعیت شهرستان کاشان

    با توجه به اینکه پیگیری‌های لازم برای الحاق زمین به محدوده شهری این شهرستان بعمل آمده است پس از تعیین تکلیف این اراضی ، مابقی متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اراضی فوق جانمایی خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در حال حاضر ۱۲۷ قطعه زمین برای خانوارهای مشمول مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، جانمایی شده است که پس از سیر مراحل لازم به آنان تخصیص می‌شود .

    مجتبی آراسته در خصوص وضعیت اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد : در این شهرستان از متقاضیان ثبت نام شده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ویژه قانون جوانی جمعیت ، بیش از یک هزار و ۵۰ نفر حائز شرایط هستند . در حال حاضر ۱۲۷ قطعه زمین در شهرک قطب راوندی تحت پلاک‌های ۴۴۶۳ و ۴۲۵۲ و ۳۹۱۳ فرعی از یک اصلی برای ۱۲۷ خانوار مشمول این قانون ، جانمایی شده است که پس از سیر مراحل لازم به آنان تخصیص می‌شود .  

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد : با توجه به اینکه پیگیری‌های لازم برای الحاق زمین به محدوده شهری این شهرستان بعمل آمده است پس از تعیین تکلیف این اراضی ، مابقی متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اراضی فوق جانمایی خواهند شد .  

    وی خاطرنشان کرد : مطابق با آیین نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان ، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند ، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد .  

    وی گفت : براین اساس متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این طرح، به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman. mrud. ir مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    با تلاش و پیگیری هایی که بعمل آمد و براساس اراضی تامین شده برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطح شهرستان کاشان ، تخصیص زمین در قالب پویش دهه امامت و ولایت به متقاضیان انجام شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان اصفهان ویژه بررسی موارد شهرستان کاشان ، طرح تفکیکی ...

    |

    عمده مشکلی که با آن مواجه بودیم بالاخص در کلانشهر اصفهان و شهرهای بزرگ نجف‌آباد، خمینی‌شهر ، شهرضا و ... مبحث تامین زمین بوده است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    با تلاش‌های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان‌های در حال ساخت ، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند .

    |

    نظرات کاربران