در حال بارگذاری ...
  • جانمایی سرانه‌های ورزشی در طرح نهضت ملی مسکن استان گلستان

    تعیین کاربری‌های ورزشی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با توجه به ضوابط و مقررات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، از جمله شعاع دسترسی کاربری‌ها و حداکثر جمعیت تحت پوشش انجام می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : در راستای تامین سرانه‌های ورزشی در سطح شهرها ، در طرح‌های تفکیکی نهضت ملی مسکن به تناسب تامین اراضی ، فضای ورزشی در نقشه‌های تفکیکی جانمایی می‌شود .

    مهدی ملک اظهار کرد : یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برنامه‌ریزان و مدیران شهری ، نحوه توزیع و تخصیص منابع و خدمات شهری به صورت عادلانه در سطح مناطق مختلف شهر برحسب نیازهای جامعه شهری است . توزیع بهینه خدمات ، ارتباط مستقیمی با برنامه ریزی کاربری اراضی دارد .

    وی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت ، گفت : سرانه فضاهای ورزشی در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان به تناسب اراضی تامین شده متفاوت است .

    ملک ادامه داد : تعیین کاربری‌های ورزشی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با توجه به ضوابط و مقررات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، از جمله شعاع دسترسی کاربری‌ها و حداکثر جمعیت تحت پوشش انجام می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : با تاوجه به این موضوع ، تا کنون در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای گرگان ، گنبد و علی آبادکتول طرح متناسب با تخصیص سرانه ورزشی موردنیاز تهیه شده است .




    مطالب مرتبط

    طی توافقات انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و دانشگاه پیام نور استان برنامه ریزی برای واگذاری مجموعاً ۲.۷ هکتار زمین از جانب این دو دستگاه به طرح نهضت ملی مسکن در بندر ترکمن در دستور کار قرار دارد .

    |

    در ۲۱ شهرستان استان زمین موردنیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به متقاضیان موثر انجام شده است . در چهار شهر استان بیش از نیاز زمین تامین شده و در ۱۱ شهرستان با کمبود زمین برای جرای طرح نهضت مسکن مواجه هستیم .

    |

    پنج‌هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد .

    |

    این پروژه در ۱۲ بلوک شش و هشت طبقه با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی گلستان و پیمانکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان احداث می شود . در حال حاضر در مرحله سفتکاری قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از شروع عملیات آماده سازی هفت هکتار زمین در شهر قرق و واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن قرق ...

    |

    نظرات کاربران