در حال بارگذاری ...
  • ۸۴ همت ارزش ریالی اخذ سند تک برگ در تهران طی نیمه نخست سال جاری

    با مشاهده هرگونه تصرف با متصرفان و سودجویان در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ۸۴ همت ارزش ریالی اخذ سند تک برگ در شش ماهه اول امسال خبر داد .

    حسین جنتی گفت : طی ۵۶۶ فقره رفع تصرف (فوری و یا با حکم قضایی) ۱۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی و دولتی در شهر تهران و ۱۵ شهرستان‌های استان آزادسازی شده است .  

    وی ادامه داد : تهران ، شمیرانات و دماوند مهمترین شهرهای رفع تصرف قلمداد شده‌اند .  

    جنتی حفاظت و صیانت از اراضی ملی را وظیفه مهم و ذاتی ادارات کل راه‌وشهرسازی استان‌ها عنوان کرد و افزود : با مشاهده هرگونه تصرف با متصرفان و سودجویان در اسرع وقت برخورد قانونی خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۹۷ هکتار رفع تصرف اراضی ملی به ارزش ریالی ۱۰ همت در استان تهران طی ۱۱ ماه سال جاری خبر ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    نظرات کاربران