در حال بارگذاری ...

برنامه ریزی برای احداث ۱۲۰ واحد مسکونی در شهرستان گالیکش

طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در جلسه شورای مسکن شهرستان گالیکش برنامه ریزی های لازم برای آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ واحد مسکونی در شهرستان انجام شد .

محمد سراوانی اظهار کرد : جلسه شورای مسکن شهرستان گالیکش به منظور برنامه ریزی و پیگیری اجرای طرح نهضت ملی مسکن با حضور مدیران شهری این شهرستان برگزار شد .

وی افزود : در شهرستان گالیکش هزار و ۶۹۲ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد هزار و ۱۶۳ متاقضی حائز شرایط هستند .

سراوانی با بیان اینکه این طرح در گالیکش در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع اجرایی می شود ، گفت : طرح نهضت ملی مسکن در گالیکش در ۳۰ قطعه و ۱۲۰ واحد مسکونی به صورت گروه ساخت احداث می‌شود .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان ادامه داد : لازم به ذکر است که عرصه مذکور طی توافق با مالکین حقیقی و حقوقی تامین و به بافت شهری الحاق شده است .




مطالب مرتبط

طرح نهضت ملی مسکن استان قم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون ۱۰ هزار واحد از این طرح تکمیل و تعدادی از آنها نیز به متقاضیان واگذار شده‌ است .

|

در برخی سایت‌های نهضت ملی مسکن مانند شهرک کوهسار روزیه پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به بالای ۶۰ درصد رسیده و ۳۰ واحد نیز به اتمام رسیده است .

|

این شهر فاقد اراضی دولتی مناسب در محدوده و حریم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است لذا پیگیری و اقدامات لازم در راستای تأمین زمین مورد نیاز به عمل آمده است .

|

در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند ، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید . البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است .

|

ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط دار علاوه بر منطبق بودن با فرهنگ منطقه و افزایش سرعت ساخت ، هزینه ساخت هر واحد را در شرایط تورمی فعلی کاهش قابل توجهی می دهد .

|

نظرات کاربران