در حال بارگذاری ...

نخستین واگذاری‌ واحدهای نهضت ملی مسکن نشانه تحقق وعده دولت است

احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی دولت سیزدهم که بخشی از آنها نیز انجام شده است جز با کار جهادی قابل انجام نیست که نیاز است تا در این بخش برای کاهش حاشیه‌نشینی و مهاجرت مردم از روستاها به شهرها در اجرای طرح های مرتبط با ساخت مسکن ، تسهیلگری ایجاد شود و کار با اهتمام بیشتری پیش برود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ نماینده مردم تبریز احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی دولت سیزدهم را با فعالیت جهادی قابل انجام عنوان کرد و گفت : نیاز است تا برای کاهش حاشیه‌نشینی و مهاجرت مردم از روستاها به شهرها در اجرای طرح های مرتبط با ساخت مسکن ، تسهیلگری ایجاد شود و کار با اهتمام بیشتری پیش برود .

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در خصوص عملکرد وزارتخانه در موضوع مسکن و حمل و نقل با اشاره به اینکه وزارتخانه راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای عریض و طویل با مسئولیت‌های متعدد است ، گفت : از زمان حضور آقای بذرپاش در مسئولیت وزیر راه و شهرسازی شاهد پیشرفت قابل ملاحظه و رو به جلوی طرح کلان دولت در حوزه مسکن هستیم .

نماینده مردم تبریز ادامه داد : احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در طی دولت سیزدهم که بخشی از آنها نیز انجام شده است جز با کار جهادی قابل انجام نیست که نیاز است تا در این بخش برای کاهش حاشیه‌نشینی و مهاجرت مردم از روستاها به شهرها در اجرای طرح های مرتبط با ساخت مسکن ، تسهیلگری ایجاد شود و کار با اهتمام بیشتری پیش برود .

وی بر کاهش حاشیه نشینی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی تاکید کرد و توضیح داد : وعده دولت سیزدهم احداث ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال است که از نظر عملکرد شاهد هستیم زمین موردنیاز برای اجرای طرح به خوبی تامین شده است . در برخی استان‌ها ، نخستین واگذاری‌ها در خصوص نهضت ملی مسکن انجام شده است و این نشانه تحقق تدریجی این وعده است .




مطالب مرتبط

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ارسلان مالکی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

|

به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر به متقاضیان نهضت ملی مسکن ، مقرر کردیم پروژه‌هایی که بیشترین پیشرفت فیزیکی دارند ، نسبت به آماده‌سازی و تجهیز یک واحد به صورت نمونه اقدام کنند .

|

نظرات کاربران