در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت استان یزد

    برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در استان یزد ۷۳ هکتار زمین اختصاص یافته که در فاز اول آن عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد آغاز می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان یزد در آئین کلنگ‌زنی پروژه ۶۰۰ واحدی تامین مسکن کارگران و کارکنان صنایع این استان در راستای سیاست صنعت‌شهرها گفت : سیاست تامین مسکن کارکنان بخش صنعت با تاکید رئیس جمهوری در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود .

    ارسلان مالکی با اعلام آغاز عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت استان یزد ، ساخت این واحدها با همکاری کارگزاری اتاق تعاون ایران اتفاق بزرگی نامید و گفت : این موضوع نسبت به طرح‌های پیشین مسکن در دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در استان یزد ۷۳ هکتار زمین اختصاص یافته که در فاز اول آن عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد آغاز می‌شود .

    وی در این مراسم که با حضور فاطمی استاندار یزد و جوکار نماینده مردم این استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد ، ادامه داد : ظرفیت طرح، حدود ۱۲۰۰ واحد خواهد بود .

    مالکی با بیان اینکه تاکنون در سراسر کشور برای بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب صنعت‌شهرها زمین تامین شده است ، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال این رقم به ۲۰۰ هزار واحد برسد .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تامین زمین برای کارکنان بخش صنعت را اقدامی جداگانه و فرای ۳۵ هزار هکتار زمینی برشمرد که برای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان اظهار کرد : باتوجه به اینکه ساخت این واحدها با مداخله فنی مدیران بخش تعاون و صنعت صورت می‌پذیرد ، از موفق‌ترین پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خواهد بود و عملیات احداث این واحدها به نحو احسن و با نگاه اجتماعی و فرهنگی مورد نظر متقاضیان طرح پیش خواهد رفت .




    مطالب مرتبط

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران