در حال بارگذاری ...

فضای ورزشی مناسب در طراحی‌های پروژه نهضت ملی مسکن استان همدان در نظر گرفته شده است

تعیین کاربری‌های ورزشی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با توجه به ضوابط و مقررات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، از جمله شعاع دسترسی کاربری‌ها و حداکثر جمعیت تحت پوشش انجام می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت : در راستای تامین سرانه‌های ورزشی در سطح شهرها ، در طرح‌های تفکیکی نهضت ملی مسکن به تناسب تامین اراضی ، فضای ورزشی در نقشه‌های تفکیکی جانمایی می‌شود .

مجید صالحی امیر اظهار کرد : یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برنامه‌ریزان و مدیران شهری ، نحوه توزیع و تخصیص منابع و خدمات شهری به صورت عادلانه در سطح مناطق مختلف شهر برحسب نیازهای جامعه شهری است . توزیع بهینه خدمات ، ارتباط مستقیمی با برنامه ریزی کاربری اراضی دارد .

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز توجه زیادی به تخصیص سرانه‌های عمومی شده و بخش قابل توجهی از اراضی به این امر اختصاص یافت ، گفت : سرانه فضاهای ورزشی در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان به تناسب اراضی تامین شده متفاوت است .

صالحی امیر ادامه داد : تعیین کاربری‌های ورزشی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن با توجه به ضوابط و مقررات شورایعالی شهرسازی و معماری ایران، از جمله شعاع دسترسی کاربری‌ها و حداکثر جمعیت تحت پوشش انجام می‌شود .

مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت : با تاوجه به این موضوع ، تا کنون در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای همدان و ملایر طرح متناسب با تخصیص سرانه ورزشی مورد نیاز تهیه شده است .




مطالب مرتبط

تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

|

حدود ۳۴ درصد از ساخت و سازها در استان به سمت سکونتگاه‌های غیررسمی رفته است . به نحوی که امروز استان کرمانشاه در بازآفرینی شهری از رده‌های آخر به رتبه پنجم کشور رسیده است و شهر کرمانشاه هم در جایگاه سوم قرار دارد .

|

این سایت در مجاورت پروژه مسکن مهر پردیس شاهین شهر ، قرار دارد . پروژه احداث ۲ هزار و ۴۹۲ واحد مسکونی بخشی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این سایت است که پروانه ساختمانی آنها اخذ و عملیات اجرایی آن شروع شده است .

|

این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی به مرحله عقد قرارداد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی رسیده است . پروژه ۴۶۰ واحدی شهید داور یسری واقع در شهرک اندیشه تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر ...

|

نظرات کاربران