در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح نهضت ملی مسکن استان زنجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان با حضور نمایندگان متقاضیان برگزار شد توفیقات خوبی هم تاگنون داشته است .

    اصغر اسماعیلی در جلسه کارگروه رصد و پیگیری مردمی طرح های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان گفت : اتفاقات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان رخ داده به تبع مشکلات هم وجود دارد ولی نباید ریز نگاه کرد .

    در دامه این جلسه ، استاندار زنجان ، با بیان اینکه برای بیش از ۶ هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن متمم ۲۰۰ میلیون تومانی آماده است ، اظهار کرد : برای تحقق این مهم تلاش های زیادی توسط بنده و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفته است .

    محسن افشارچی گفت : با نظم و مدیریت متقاضیان هم می توانند از روند اجرای پروژه ها در چارچوب قانونی بازدیدی داشته باشند .

    وی بر لزوم  همکاری همه دستگاه های مرتبط با حوزه ساخت مسکن برای ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن ملی تاکید کرد و گفت : اداره کل استاندارد زنجان روند تائید نصب آسانسورها را در پروژه های نهضت ملی مسکن را سرعت دهد . مدیرکل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش زیادی می کند و قابل تقدیر است .

    در ادامه این جلسه مدیر کل دفتر فنی ، امورعمرانی استانداری زنجان گفت : گزارش های زیادی از متقاضیان به این مجموعه ارسال می شود و به ریز مشکلات بررسی می شود .

    محمد گلشنی به نمای پروژه M۶ که برخی از متقاضیان نسبت به نمای بیرونی اعتراض داشتند ، ابراز کرد : خوشبختانه این پروژه از نظر فنی و اجرایی مشکلی ندارد .

    وی تصریح کرد : مشکلی در اجرای نمای بیرونی نیست و در رنگ آن متقاضیان مشکل داشتند که در حال رفع شدن است . تمام مشکلات پروژه های نهضت ملی مسکن به ریز توسط نمایندگان متقاضیان در جلسه بررسی و رصد می شود .




    مطالب مرتبط

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود ، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاه هایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد . تکمیل آورده متقاضیان و تزریق به موقع تسهیلات بانکی در اتمام طرح‌های نهضت ملی مسکن نقش موثری دارد البته در کنار تسریع در اتمام پروژه‌ها به کیفیت آنها نیز توجه لازم صورت می‌گیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران