در حال بارگذاری ...
  • رونمایی از داشبورد اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن

    نقشه تمامی استان‌های کشور در راستای اجرای مواد این قانون به تفکیک تهیه شده و براساس قابلیت‌های این سامانه در گزارش گیری از عملکرد استان‌ها ، امکان تهیه کارنامه استان‌ در ستاد فراهم می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داشبورد اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن رونمایی شد .

    ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم افتتاحیه نشست تخصصی نهضت ملی مسکن ، از داشبورد اطلاعاتی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن برای اولین بار رونمایی کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : تمامی اطلاعات مربوط به تامین زمین در ادارات کل راه و شهرسازی ، اعم از آخرین وضعیت میزان کل تامین زمین ، میزان الحاق اراضی حریم به محدوده شهر ، میزان کسری زمین در استان‌ها ، وضعیت متقاضیان تایید ۴ شرط نهایی طرح و تخصیص اراضی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به تفکیک استان‌ها در این سامانه مشخص شده است .

    مالکی افزود : در بخش دیگری از این سامانه عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در بخش آماده‌سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن بارگزاری شده است .

    وی با اشاره به اجرای قانون جهش تولید مسکن در کشور گفت : نقشه تمامی استان‌های کشور در راستای اجرای مواد این قانون به تفکیک تهیه شده و براساس قابلیت‌های این سامانه در گزارش گیری از عملکرد استان‌ها ، امکان تهیه کارنامه استان‌ در ستاد فراهم می‌شود .




    مطالب مرتبط

    تهیه آئین‌نامه‌های مربوط به برنامه هفتم توسعه از دیگر مواردی است که باید به سرعت انجام شود چرا که عمل به برنامه هفتم توسعه و سایر قوانین بالادستی تکلیف مهمی است که باید با سرعت پیگیری شود .

    |

    ۱۵ پیشنهاد الحاق اراضی در شورای عالی شهرسازی و معماری و ۴۵ پیشنهاد در دبیرخانه‌های این شورا موجود است که امیدواریم در این خصوص هم به‌زودی گشایش‌هایی انجام شود .

    |

    امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی با تولیدکنندگان موفق داخلی بتوانیم از ظرفیت این صنایع در پیشبرد پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شویم .

    |

    در مجموع یک‌هزار و ۶۳۲ پروژه آماده سازی به مساحت بیش از ۵۱ هزار هکتار در کشور آغاز شده که ظرفیت واحدپذیری این پروژه‌ها بیش از یک میلیون و ۵۶۵ هزار واحد مسکونی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از توافق این سازمان با بنیاد مستضعفان جمهوری اسلامی برای اختصاص ۷۹ هکتار زمین برای ...

    |

    نظرات کاربران