در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۲ هزار واحد مسکونی در استان زنجان سرعت می‌گیرد

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با توجه به سفر رئیس جمهور به استان زنجان اولین جلسه برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد .

    اصغر اسماعیلی در اولین جلسه برنامه ریزی و پایش تحویل دو هزار واحد مسکونی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان در آینده ای نزدیک این جلسه با هدف تسریع در تحویل دو هزار واحد مسکونی از پروژه های نهضت ملی مسکن برگزار شد .

    وی ابراز کرد : در این راستا کارگروه پیگیری و برنامه ریزی برای تحویل این تعداد واحد مذکور ، با حضور کارگزاران پروژه های نهضت ملی مسکن ، پیمانکاران پروژه ها و زیر ساختها و معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تشکیل شد تا موانع و مشکلات مطرح و بررسی شود . در این جلسه سازندگان و مشاورین پروژه های نهضت ملی مسکن نقطه نظرات خود را بیان کردند .

    اسماعیلی بر لزوم تحویل سریع  دو هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان تاکید کرد و بیان داشت : تحقق این مهم مستلزم تلاش شبانه روزی سازندگان ،همکاری متقاضیان در تکمیل آورده ها و تسریع در تحقق تسهیلات متمم‌۲۰۰میلیون تومانی است .

    وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است ، گفت : برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد ، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد ، ابراز کرد : متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است . از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است .

    وی با بیان اینکه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها در شرف انجام است ، افزود : تزریق تسهیلات بانکی باعث پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها می‌شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در دویست و چهاردهمین جلسه شورای مسکن استان از ساخت بیش از ۴۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در گیلان ...

    |

    از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

    |

    ود ۲۰ هکتار زمین برای احداث کاربری‌های خدماتی ، تجاری و فرهنگی در این اراضی در نظر گرفته شده و از نظر استانداردهای شهرسازی ، شرایط خوبی دارد و نوع تفکیک هر قطعه ۲۰۰ متر مربع است که به هر ۲ خانوار ۲۰۰ متر زمین داده خواهد شد که دو واحد مسکونی با دو واحد پارکینگ خواهد بود به صورت ...

    |

    از هفته جاری ارسال پیامک به دو هزار و ۳۰۰ متقاضی که تک واریزی ۴۰ میلیون تومان داشتند آغاز شده است و این تعداد می‌توانند از امتیاز واگذاری زمین در «منطقه ثمین ۳» بهره‌مند شوند .

    |

    طی زمان بندی انجام شده ، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان زنجان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود .

    |

    نظرات کاربران