در حال بارگذاری ...
  • ارزیابی عملکرد اجرایی استان‌ها در حوزه مسکن هر ۳ ماه یک بار

    در حال حاضر رتبه بندی استان‌ها بر اساس ارزیابی عملکرد آن‌ها در ۶ ماه ابتدای سال جاری و طبق اطلاعات دریافتی در داشبورد مدیریتی انجام شده اما در برنامه است که این ارزیابی و رتبه بندی سه ماهه شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر ضرورت تشکیل کمیته درآمد در استان‌ها برای تحقق منابع مورد نیاز و پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن گفت : کارنامه ارزیابی عملکرد استان‌ها در بخش مسکن بر اساس عملکرد سه ماهه تهیه می‌شود .

    ارسلان مالکی در نشست تخصصی نهضت ملی مسکن به جمع بندی مباحث مطرح شده در کارگاه‌های آموزشی این نشست پرداخت و گفت : با برگزاری جلسات بعدی در استان‌ها ، رصد و پایش عملکرد اجرایی آن‌ها در نهضت‌ ملی مسکن را ادامه خواهیم داد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : کارنامه ارزیابی برنامه‌های اجرایی استان‌ها تهیه خواهد شد تا همه موضوعات از جمله تامین زمین ، تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی، تحصیل زمین و ... مورد توجه قرار گیرد . در حال حاضر رتبه بندی استان‌ها بر اساس ارزیابی عملکرد آن‌ها در ۶ ماه ابتدای سال جاری و طبق اطلاعات دریافتی در داشبورد مدیریتی انجام شده اما در برنامه است که این ارزیابی و رتبه بندی سه ماهه شود .

    مالکی تامین زمین و پیشرفت پروژه‌ها در نهضت ملی مسکن را دو اولویت اصلی دانست و گفت : اقدامات خوبی در برخی استان‌ها انجام شده است .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه باید در پیشبرد پروژه‌ها به موضوع درآمدها در استان توجه کرد ، افزود : تشکیل کمیته درآمد در استان‌ها برای تامین اعتبارات پروژه‌ها ضروری است تا متناسب با وضعیت استان‌ها ، درآمدهای مورد نیاز پروژه‌ها محقق شود .

    وی یادآور شد : برای اولین بار در سازمان ملی زمین و مسکن همه اختیارات به استان‌ها تفویض شده است و این موضوع روال امور را تسریع می‌کند .




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد . بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    نظرات کاربران