در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۳ استان برتر در عملکرد اجرایی طرح نهضت ملی مسکن

    این ارزیابی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه برخط داشبورد مدیریتی انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استان‌های اردبیل ، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن به ترتیب سه استان برتر در برنامه اجرایی مربوط به نهضت ملی مسکن شدند .

    سازمان ملی زمین و مسکن با ارزیابی عملکرد استان‌ها طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری در برنامه اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن ، استان‌های اردبیل ، سیستان و بلوچستان و آذربایجان غربی را به عنوان ۳ استان برتر معرفی کرد .

    این ارزیابی بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه برخط داشبورد مدیریتی انجام شده است .

    در دومین روز نشست تخصصی نهضت ملی مسکن که توسط سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد ، این ۳ استان معرفی و مورد تجلیل واقع شدند .




    مطالب مرتبط

    ساخت این مدارس با همکاری سازمان نوسازی مدارس صورت پذیرفته و ادامه ساخت ۵۴ مدرسه در قالب ۶۱۱ کلاس درس نیز در حال اجرا و تکمیل است .

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    در روند اجرای پروژه‌ها بسیاری از مسائل و مشکلات وجود دارد که تنها از طریق پیگیری دقیق از نزدیک قابل شناسایی و رفع هستند و نمی‌توان این مشکلات را از مرکز مرتفع کرد . بنابراین بازدید مدیران ستادی از نزدیک ضروری و الزامی است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    نظرات کاربران