در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان تغییر بانک پرداخت کننده تسهیلات ودیعه مسکن در استان گلستان

    با اعلام آمادگی بانک سامان ، به تمامی متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ودیعه مسکن واگذار می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : متقاضیان تسهیلات ودیعه مسکن می توانند با تغییر بانک خود به بانک سامان از تسهیلات ودیعه بهره مند شوند .

    مهدی ملک اظهار کرد : افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی می توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند . بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی می باشند .

    ملک همچنین تصریح کرد : افراد معرفی شده می توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند . این افراد می توانند با مراجعه به سامانه saman.mrud.ir بانک عامل خود را به بانک سامان تغییر دهند .

    وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر ۱۳ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی این تسهیلات بوده اند ، گفت : با اعلام آمادگی بانک سامان ، به تمامی متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ودیعه مسکن واگذار می شود .

    بنابر این گزارش در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به سه هزار و ۸۰۴ متقاضی تسهیلات واگذار شده و هم اکنون پنج هزار و ۱۱۸ متقاضی گلستانی حائز شرایط دریافت تسهیلات هستند .




    مطالب مرتبط

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    پنج‌هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان به متقاضیان واگذار شد .

    |

    تصویب طرح تفکیکی اصلاحی پروژه نهضت ملی شهر قرق و افزایش طبقات پروژه‌های مسکن محرومین و نهضت ملی مسکن در شهر نوده خاندوز از دیگر مصوبات کمیسیون ماده پنج استان در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان بود .

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    این میزان قیر رایگان برای بازآفرینی محلات هدف شهرهای خان ببین ، گمیشان ، سیمین شهر ، فاضل آباد ، گنبد ، رامیان و آق قلا تصویب و تخصیص گردید .

    |

    نظرات کاربران