در حال بارگذاری ...
  • واگذاری زمین به صورت رایگان به متقاضیان شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان

    در ایده ساخت مسکن به صورت مردمی سازی هر فرد طبق آورده خود اقدام به ساخت مسکن نموده و پروژه را تا نهایی شدن با نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه می دهد که این امر علاوه بر ارتقای کیفیت و تسریع فرآیند ساخت ، رضایت روانی مالکین را نیز در بر دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار در شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن با واگذاری زمین به صورت رایگان به متقاضیان این شهر خبر داد .

    ابوذر نکویی گفت : از آنجایی که سهم عمده قیمت جهت خرید زمین است با تدابیر صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید مقرر گردید در شهر جدید رامشار زمین در قالب قطعات ۲۰۰ و ۲۲۰ متر مربعی بصورت رایگان جهت ساخت واحدهای ویلایی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن واگذار شود .

    وی با بیان اینکه مردمی سازی طرح نهضت ملی مسکن باعث سرعت بخشیدن به روند پیشرفت و ساخت واحدهای مسکونی می شود ، ادامه داد : در ایده ساخت مسکن به صورت مردمی سازی هر فرد طبق آورده خود اقدام به ساخت مسکن نموده و پروژه را تا نهایی شدن با نظارت ناظرین سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه می دهد که این امر علاوه بر ارتقای کیفیت و تسریع فرآیند ساخت ، رضایت روانی مالکین را نیز در بر دارد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامشار از صدور پروانه ساختمانی ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید رامشار در مرحله اول خبر داد و از متقاضیان علاقه مند به ساخت منازل ویلایی دعوت کرد با مراجعه به واحد نهضت ملی مسکن شرکت عمران شهر جدید رامشار از مزایای تخصیص زمین به صورت رایگان و معرفی جهت اعطای تسهیلات بانکی بهره مند شوند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    طی یک سال گذشته ، با تأکیدهای ویژه وزیر راه و شهرسازی ، پیرامون اجرایی کردن ۲۷ سکونت گاه جدید ساحلی ، علاوه بر انجام مطالعات ضرورت سنجی و مکان یابی ، مطالعات ساختاری فضائی این شهرهای جدید تهیه شده و از آن میان ، طرح جامع ۶ شهر جدید و یک شهرک به عنوان پروژه‌های پرچم‌دار ، آماده ...

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    نظرات کاربران