در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر افزایش کیفیت خدمات و توسعه فضاهای آموزشی در شهرهای جدید

    با توجه به این‌که نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های اصلی ماست و سکونت پذیری در این شهرها را افزایش می‌دهد همزمان با نگاه مسکن سازی در شهرهای جدید ، باید به زیرساخت‌ها توجه شود و کیفیت لازم در این شهرها افزایش پیدا کند تا جذابیت لازم برای جذب جمعیت در این شهرها ایجاد شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید بر لزوم ایجاد جذابیت لازم در شهرهای جدید و توجه به توسعه فضاهای آموزشی و  مدارس در راستای فراهم شدن بستر آموزش مناسب ، همزمان با نگاه مسکن سازی در این شهرها تأکید کرد .

    علیرضا جعفری گفت : یکی از ظرفیت‌هایی که در حوزه شهرهای جدید مورد توجه قرار دارد ، علاوه بر سکونت و جمعیت پذیری این مناطق ، ارتقای کیفیت خدمات و سرانه های روبنایی است .

    جعفری افزود : یکی از موضوعات اصلی که مورد تأکید مقام عالی وزارت است توجه به توسعه فضاهای آموزشی و  مدارس است که که بستر آموزش مناسب و مورد نیاز جوانان و نوجوانان ساکن در شهرهای جدید فراهم شود .

    وی ادامه داد : توجه به زیرساخت‌های فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی ، خدمات درمانی و بهداشتی و مسائلی که به اوقات فراغت بر می‌گردد مورد تأکید و در دستور کار است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید یادآور شد : با توجه به این‌که نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های اصلی ماست و سکونت پذیری در این شهرها را افزایش می‌دهد همزمان با نگاه مسکن سازی در شهرهای جدید ، باید به زیرساخت‌ها توجه شود و کیفیت لازم در این شهرها افزایش پیدا کند تا جذابیت لازم برای جذب جمعیت در این شهرها ایجاد شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید کرد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

    |

    سرعت ساخت در تولید نوظهور بسیار بالاست و باید تامین مالی هم سریع باشد و ساخت نمی‌تواند معطل تامین مالی باشد .

    |

    به دنبال این هستیم که با همکاری شرکت‌های چینی ، تکنولوژی‌های اجرایی جدید ساختمان‌سازی را وارد کشور کنیم و در این زمینه چند شرکت چینی از پروژه‌های ساختمان کشور از جمله پرند و پردیس بازدید کردند ؛ در مذاکره با چینی‌ها پتانسیل خوبی در این شرکت‌ها برای تکنولوژی‌های اجرایی در ...

    |

    نظرات کاربران