در حال بارگذاری ...
  • رشد ۸ برابری اعتبارات بازآفرینی شهری در شهرستان کاشان طی دو سال گذشته

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت : اعتبارات بازآفرینی شهری در شهرستان کاشان از ۱۰۰ میلیارد ریال در قبل از دولت سیزدهم به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده و رشد هشت برابری داشته است .

    مجتبی آراسته اظهار کرد : بافت‌های حاشیه نشین و منفصل شهری به اشکال مختلف به لحاظ اجتماعی و فرهنگی همچنین به دلیل تمرکز ناموزون جمعیت تبدیل به مناطق ناامن و مراکز جرم خیز شده‌اند .

    وی افزود : رفع نابسامانی‌های موجود و ارتقا کیفی و کمی شرایط زیست محیطی مستلزم تعریف نمادهای توسعه محور شهری و استفاده بهینه از مشارکت مردمی همراه با یک نگاه واحد در سطح ملی است .

    رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بیان کرد : اعتبارات بازآفرینی شهری در این شهرستان از ۱۰۰ میلیارد ریال در قبل از دولت سیزدهم به ۸۰۰ میلیارد ریال رسیده و رشد هشت برابری داشته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت : بازنگری بافت فرسوده شهر گلپایگان در حال بررسی و اقدام است .

    |

    بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

    |

    در هفته دولت سال جاری ۳۵ واحد نهضت ملی مسکن در علی آباد کتول که در قالب خودمالک ساخته شده بهره برداری می شود . همچنین در این ایام مساجد سایت های مسکن مهر سایت الازمن و نوده کتول نیز افتتاح می شود .

    |

    مستاجران ساکن در شهرستان کاشان برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند .

    |

    تاکنون بیش از ۵۰ حق برای مالکان واحدهای فرسوده احصا شده است و اعضای شورای شهرها می‌توانند به سبب تعامل و ارتباط نزدیکی که با شهروندان دارند آن‌ها را با این حقوق آشنا کنند . از سوی دیگر از اعضای شورای شهرها انتظار می‌رود در برابر مسئولانی که ممکن است حاضر به اجرای قوانین ...

    |

    نظرات کاربران