در حال بارگذاری ...
  • بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه با ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل می‌شود

    در صورت تامین اعتبار این پروژه می‌تواند طی دو سال به اتمام برسد . تکمیل این پروژه بیمارستان به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ضمن بازدید از روند اجرای بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه که در مرحله اسکلت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از نیاز به تکمیل این بیمارستان با ۲ هزار میلیاردتومان اعتبار خبر داد .

    علی نبیان گفت : این بیمارستان که احداث آن از سال ۱۳۹۴ آغاز شد یکی از ضرورت‌هایی است که در استان پیش‌بینی شد و در حال اجراست . بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه در حال حاضر در بخش اسکلت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تصریح کرد : در صورت تامین اعتبار این پروژه می‌تواند طی دو سال به اتمام برسد . تکمیل این پروژه بیمارستان به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

    نبیان توضیح داد : این بیمارستان در ۱۲ طبقه و در ۶ بلوک احداث خواهد شد. مساحت زمین این بیمارستان ۶۹ هزار و ۲۴ مترمربع و مساحت ساختمان اصلی ۵۴ هزار و ۸۳۷ مترمربع است و دارای تمامی بخش های اختصاصی و بستری است .

    به گفته وی ، بیمارستان ۵۴۰ تختی کرمانشاه دومین بیمارستانی است که در استان کرمانشاه احداث می‌شود . پیش‌تر ، بیمارستان ۴۰۰ تختی امام رضا(ع) در این استان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی احداث شد .




    مطالب مرتبط

    احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

    |

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است .

    |

    این بیمارستان در ۶ طبقه احداث می‌شود و شامل تمامی بخش‌های یک بیمارستان جنرال و عمومی است . برنامه‌ریزی شده است تا این بیمارستان با تأمین به‌موقع منابع مالی در ۳۶ ماه و با سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومان احداث شود .

    |

    مطالعات احداث ۳ بیمارستان شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی شهرستان بهارستان در استان تهران ، بیمارستان آموزشی جایگزین بهارلو در استان تهران با ۳۳۰ تخت ، بیمارستان روانپزشکی رازی تهران با ۵۴۹ تخت انجام شده است و به زودی کلنگ احداث این بیمارستان‌ها به زمین زده می‌شود .

    |

    نظرات کاربران